Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا حسینی روز سه شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با بیمارستان های ناجا با بیان اینکه در ساختارهای ارزشمند نظام سلامت در اقصی نقاط دنیا، پرستاران درخط مقدم حوزه های سلامت قرار دارند، افزود: با توجه به نامگذاری سال ۲۰۲۰ به عنوان "پرستاری از دنیا برای سلامتی" از سوی سازمان بهداشت جهانی و همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در سال جاری، نقش حیاتی پرستاران بیش از پیش مشهود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در چند ماهه اخیر، تقابل جبهه سلامت با ویروس کرونا حال و هوای از خودگذشتگی های هشت سال دفاع مقدس را در یادها زنده کرد و در این جنگ نابرابر، مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن، جامه رزم به تن کرده و برای حفظ سلامتی مردم به میدان آمده اند و تعدادی نیز در راه خدمت رسانی به بیماران به خیل عظیم شهدا پیوستند.

حسینی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری که "یک شهید مرتضی آوینی دیگر نیاز است تا حماسه ها و صحنه های بی بدیل مدافعان سلامت را به تصویر بکشد. "، افزود: بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های مستمر یکایک همکاران پر افتخار حوزه بهداشت و درمان ناجا به ویژه کادر پرستاری که از زمان شیوع ویروس کرونا بدون هیچ چشمداشتی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی حضور فعال و ایثارگرانه داشته اند و برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت بیماران تلاش کردند، تشکر و قدردانی کنم.

معاون بهداد ناجا با اشاره به پذیرش بالغ بر ۲۲۲ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی ناجا از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون اظهار کرد: بالغ بر۶ هزار نفراز خدمات پاراکلینیکی و بالغ بر۱۳۰ هزار نفر از خدمات سرپایی این مراکز بهره مند شدند و در این راستا ۹۰ درصد بیماران بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

حسینی با قدردانی از حمایت و همکاری مجدانه فرمانده و معاونان ناجا اظهار امیدواری کرد: با تدابیر هدفمند و هوشمندانه فرماندهی ناجا روند خدمات رسانی مراکز درمانی ناجا تا پایان همه گیری کرونا همچنان با قوت ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند