Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:29:52 GMT

باران در انتظار خوزستان است/ کاهش دمای استان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۳۸۸

باران در انتظار خوزستان است/ کاهش دمای استان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو خبرنگار مهر بیان کرد: طبق نقشه‌های پیش‌یابی آسمان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری و در اغلب مناطق استان همراه با مه یا مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از ظهر چهارشنبه تا روز جمعه افزایش ابر همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد متوسط یا تندباد لحظه‌ای در خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد: انتظار می‌رود که بیشترین حجم بارش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مناطق شمال، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز استان باشد.

سبزه زاری با اشاره به اینکه بارش در ارتفاعات به شکل برف است، اظهار کرد: از روزهای جمعه تا یکشنبه افت دما برای خوزستان مورد انتظار است؛ همچنین در این مدت خلیج‌فارس مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۲۰.۳ و دهدز با ۳.۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند، ادامه داد: در همین مدت اهواز حداکثر و حداقل دمای ۱۹.۱ و ۵.۸ درجه سانتی‌گراد را گزارش کرده است.

کد خبر 5102094

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سبزه زاری هواشناسی خوزستان بارش باران کاهش دما تغییرات جوی ویروس کرونا شب یلدا شیراز روز پرستار آمار کرونا پرستار عکس استانها کرمانشاه شهرکرد بوشهر شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6090998 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان