Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@03:07:01 GMT

رئیس جدید حوزه هنری اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۵۵۶

رئیس جدید حوزه هنری اصفهان منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مجتبی شاه‌مرادی طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری، ریاست حوزه هنری اصفهان را بر عهده گرفت.

در متن حکم شاه‌مردای که به امضای محمدمهدی دادمان، ریاست حوزه هنری رسیده، آمده است: «اصفهان از اقطاب فرهنگ ایرانی اسلامی و از پایگاه‌های تمدنی میهن عزیز ما است. پیوستگی زنجیره علم و دین و هنر در آن سامان، در طول سده‌های متمادی، خود گواهی‌ست بر ظرفیت عظیم معنوی این جغرافیای گوهرخیز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت‌های کمی و کیفی آن استان؛ موقعیت راهبردی آن در مرکز ایران عزیز در کنار فرصت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و گردشگری آن، اصفهان را به چهارراه دانش و فرهنگ اقوام ایرانی بدل کرده است. همچنین نقش بی‌بدیل مردمان مؤمن و ایثارگر آن استان در مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدّس نیز جزو ذخایر تحول و زمینه‌ساز روایت جهاد و پیشرفت در عرصه هنر انقلابی استان اصفهان است.

نظر به سوابق ارزنده و تجارب گران‌بهای جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان‌های حوزه‌ هنری، جناب‌عالی را به «ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اصفهان» منصوب می‌نمایم.
از شما انتظار می‌رود در دوره‌ مسئولیت:

۱- ذیل سیاست‌های کلان حوزه هنری بر تنظیم و اجرای سند راهبردی حوزه هنری استان همت گمارید.

۲- برای شناسایی و پرورش نسل مستعد و نوخاسته هنر انقلاب اسلامی در استان اقدام کنید.

۳- شبکه‌ای منسجم و کارآمد از هنرمندان مؤمن و انقلابی استان را در مجموعه حوزه ‌هنری استان به‌عنوان مرکز رشد هنر انقلابی سامان دهید.

۴- به معرفی قله‌های هنر انقلابی استان در تراز ملی و بین‌المللی همت گمارید.

۵- ظرفیت ارتباط مستمر و مؤثر را با هیأت اندیشه‌ورز حوزه هنری استان، نهادها، تشکل‌ها و اعضای جبهه‌ی فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی استان فعال نمائید.

۶- با ایجاد ساز و کار دقیق تولید و ترویج محصولات و گفتمان هنر انقلاب اسلامی، بر وسعت دایره نفوذ و تأثیر هنر انقلاب اسلامی در جغرافیای فرهنگی استان بیفزایید.

توفیق شما را در جلب عنایت و رضایت حق‌تعالی، ذیل توجهات و تحیات حضرت ولی‌عصر (ارواح العالمین له الفداء) خواستارم.»

مجتبی شاه‌مرادی متولد ۱۳۵۹، فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دارای تحصیلات حوزوی آزاد از مدرسه ملاعبدالله اصفهان است.

وی از سال ۱۳۸۳ تاکنون فعالیت‌ها و مدیریت‌های گوناگون فرهنگی را در کارنامه خود دارد. از جمله این موارد می‌توان به «سردبیر و مجری کارشناس آیتم هشتک برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت»، «عضو هیئت اندیشه‌ورز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان»، «تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی زنجیره گفتگو»، سردبیر بخش آکولاد-میز تحلیل اخبار فرهنگی- برنامه تلویزیونی صد در صد، «عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی» و «مدیر مجموعه فرهنگی چهارسوق- بازارچه مجازی محصولات فرهنگی و سبک زندگی-» اشاره کرد.

شاه‌مرادی همچنین با دستگاه‌های موسیقی سنتی آشنایی داشته و در حوزه هنرهای نمایشی و تصویری از جمله تئاتر، بازیگری و کارگردانی سینما نیز تجربه دارای تجربه است.

عضویت در شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، دبیری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، ناشر برگزیده کشوری حوزه جوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۱۳۹۳ و ناشر- مطبوعات- برگزیده در گروه نشریات ادبی هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از دیگر سوابق و افتخارات رئیس جدید حوزه هنری اصفهان است.

لازم به ذکر است که پیش از شاه‌مرادی، هدایت حوزه هنری اصفهان را مهدی احمدی‌فر از سال ۱۳۹۵ به مدت ۴ سال به عهده داشت.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1084955 برچسب‌ها مجتبی شاه‌مرادی حوزه هنری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حوزه هنری حوزه هنری اصفهان انقلاب اسلامی هنر انقلاب شاه مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، استان کردستان غرق در عزا و ماتم شد و مردم در سراسر این استان به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق علیه‌السلام دارای شخصیت بسیار بزرگی است که باید ابعاد شخصیتی این امام بزرگ بیش از پیش به نسل جوان معرفی و مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: امام صادق(ع) صاحب مکتب و به واسطه هدایتی که به تبعیت از امام حسین(ع) داشتند، دین اسلام را نجات بخشید و مسیر جامعه اسلامی به سوی درستی هدایت شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از کارهای اصلی امام صادق(ع) تربیت نیرو بود که بعد از تعلیم و تربیت، مورد توجه قرار داد، به طوری‌که این امام بزرگ بیش از چهار هزار شاگرد تربیت کردند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) فرصت و ماموریتی که داشتند یک ماموریت و انقلاب فرهنگی بود، افزود: امام جعفر صادق(ع) خدمات علمی، فکری و مشخصا فرهنگی بسیار بزرگی انجام داده‌اند که همواره ماندگار است.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: ما یک راه تربیتی و فرهنگی بیش نداریم و آن این است که ما متمسک به قرآن و اهل بیت(ع) و سنت رسول خدا(ص) باشیم.

وی انقلاب اسلامی را ادامه‌دهنده مکتب امام صادق(ع) ذکر کرد و یادآور شد: درس شهادت امام صادق این است که ما تکلیف خود را بدانیم و در مقابل همه توطئه‌ها آگاه، شناخت و بصیرت داشته باشیم. 

استاندار کردستان ابراز داشت: امیدواریم خداوند توفیق درک شناخت ائمه اطهار(ع) را به همه ما عطا کند.

نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان کردستان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد