Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ طالبی روز سه شنبه در آیین اختتامیه برگزاری هفته پژوهش و فناوری در سالن جلسات استانداری افزود: گستردگی مناسبی در استان اصفهان با حضور آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را رقم زد.

وی بیان کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان و علوم پزشکی شرکتی در حمایت از پژوهشگران تشکیل دادند که مبلغی برای کمک به آن‌ها در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آموزش و پرورش به سمت پژوهش حرکت کرده است

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طی ماه‌های اخیر آموزش و پرورش از صرف آموزش چرخشی به سمت پژوهش داشته است.

محمد اعتدادی یادآور شد: پس از اینکه وزارت آموزش و پرورش برگزیدگان خوارزمی را اعلام کرد پنج دانش آموز در سکو قرار گرفتند و رتبه اول به استان اصفهان رسید.

وی تصریح کرد: در بخش دانش آموزی جشنواره ملی پژوهشگران سه دانش آموز از شهرستان بویین و میاندشت و یک دانش آموز از خمینی شهر رتبه اول را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در زمینه اقدام پژوهی و معلم پژوهنده یکی از آموزگاران منطقه باغبهادران رتبه برتر را کسب کرد و سه دانش آموز در رتبه پژوهش رتبه برتر را کسب کردند.

در هفته پژوهش و فناوری ۲۶ برگزیده از ۱۳ سازمان مختلف انتخاب شدند، مینا اتابکی مقطع متوسطه دوم شاهین شهر، سنا فرح بخش مقطع ابتدایی اردستان و علی مختاری مقطع متوسطه اول نجف آباد از جمله برگزیدگان بخش دانش آموزان بودند.

در بخش طرح‌های فناورانه برتر: حسین مظاهری طرح پایلوت پلنت واحد گندله سازی، مهدی لویی پور با طراحی، ساخت و تست یک دستگاه ROV برای آب‌های عمیق و پیام سرائیان تحلیل CFD طراحی سازه، اویونیک و پیشران الکتریکی پرنده عمود پرواز و ساخت نمونه بودند.

پژوهشگران برتر: سالار فرامرزی، محمدعلی نادری در کارگروه علوم انسانی، محمد سراجی، کامران قائدی در کارگروه علوم پایه و احمد دانایی نیا و امید عودباشی در کارگروه هنر و معماری، نضال صراف زادگان، رویا کلیشادی و مریم مقیمیان کارگروه علوم پزشکی، محمد گلی و محمدرضا مصدقی کارگروه کشاورزی و دامپروری.

همچنین داوود طغرایی، حسین فرزانه فرد و احمدرضا قاسمی کارگروه فنی و مهندسی، نجمه احمدآبادی فراهانی، افشین جهانبازی و اردلان مظاهری پژوشگران برتر دستگاه‌های اجرایی بودند.

فناوران برتر: مهدی ترابیان(شرکت برق منطقه‌ای استان)، مهدی حبیبی(دانشگاه اصفهان) و وحید غفاری نیا(دانشگاه صنعتی اصفهان).

برچسب‌ها هفته پژوهش پژوهش دانشگاه اصفهان اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش پژوهش دانشگاه اصفهان اصفهان استانداری اصفهان هفته پژوهش پژوهش دانشگاه اصفهان اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور آموزش و پرورش استان اصفهان هفته پژوهش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی برای ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک