Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز سه شنبه در نشست تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ما امروز مدیون سکاندار نظام، مقام معظم رهبری هستیم که با رهنمودها و موضع گیری های عالمانه خود به ما عزت داده و در دنیا ما را سرافراز کرده است.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا، رهبری همچون مقام عظمای ولایت برای کشورها یک حسرت است، افزود: نباید فراموش کنیم که از کجا به کجا رسیده ایم و همین ایلامی که زیر بمباران بود و مهرانی که در زمان دفاع مقدس دست به دست می شد با مقاومت مردم استان، یک وجب از خاک آن توسط دشمن به یغما نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: ایلام استانی مرزی و سابقه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد ، تقدیم ۱۲ هزار جانباز و سه هزار شهید نمونه بارز این وفاداری به انقلاب است.

سردار رضایی اضافه کرد: نیروی انتظامی، دارای مسوولیتی تکلیف گراست و در کنار مردم و برای مردم است و مردم کشور نیز به این سازمان اعتماد کامل دارند.

وی یادآور شد: لباس نیروی انتظامی لباس عبادت و قداست است و باید امروز به عنوان سرباز و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی بر خود ببالیم.

جانشین نیروی انتظامی ادامه داد: کمبود مقدورات هیچ تاثیری بر کار نیروی انتظامی نداشته و در این بین بیشترین نقش را خانواده کارکنان دارند ، ما مدیون خانواده عزیزان تلاش گر در ناجا هستیم.

سردار رضایی افزود: روح دفاع مقدس در نیروی انتظامی جاری و این موضوع بیشتر در خانواده کارکنان ناجا تبلور یافته است.

وی با  اشاره به پاسداشت شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در زمان سیطره داعش به شهادت رسیدند، افزود: امروز در نیروی انتظامی این افتخار را داریم که با حفاظت از مرزها، جاده‌ها شهرها، مدافع حریم ولایت هستیم.

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همه اوصاف خوب در نیروی انتظامی جمع شده است ، گفت: ماموریتی که امروز نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه ها به عهده دارد، مسوولیت میدان‌داری است.

سردار رضایی در بخش دیگری سخنان خود به نقش مردم ایلام در پذیرایی از زائران اربعین حسینی در سال های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: مهران و ایلام در اربعین جهانی شدند.

وی افزود: مهمان نوازی و تکریم زائران اربعین حسینی در سال های گذشته توسط مردم ایلام و بخصوص شهر مهران رضایتمندی زائران اربعین حسینی را به دنبال داشته است.

سردار رضایی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که اگر چنانچه کرونا ریشه کن شود، در سال آینده شاهد عبور بیش از ۶ میلیون زائر از مرز مهران باشیم. 

به گزارش ایرنا، در این مراسم سرهنگ دلاور القاصی‌مهر به عنوان فرمانده انتظامی جدید استان ایلام منصوب و از خدمات سردار نورعلی یاری تقدیر شد.

برچسب‌ها ایلام فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار قاسم رضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار قاسم رضایی ایلام فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار قاسم رضایی اخبار کنکور نیروی انتظامی سردار رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

براساس گزارش ایسنا، وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902722

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند