Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:24:33 GMT

پژوهشگران برتر استان زنجان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۷۳۸

پژوهشگران برتر استان زنجان معرفی شدند

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه زنجان گفت: علی رمضانی توسط ستاد ملی پژوهش و فناوری به عنوان پژوهشگر برتر کشوری در گروه علوم‌پایه و حسین حقی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان به عنوان پژوهشگر شاخص دوم، امسال در قله پژوهش استان زنجان قرار گرفتند.

محسن نجفیان پیش از ظهر امروز (دوم دی‌ماه) در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان، ضمن گرامی‌داشت هفته پژوهش، اظهار کرد: ستاد پژوهش به همراه چندین ستاد دیگر برای مناسبت‌های مختلف تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با وظایف ستاد پژوهش استان در هفته پژوهش، افزود: وظایف این ستاد در چهار گروه؛ برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان در بخش‌های مختلف، برگزاری جشنواره دانش‌آموزی، برگزاری جشنواره دانشجویی برای معرفی برگزیدگان دانش‌آموزان و دانشجویان برتر در حوزه پژوهش و ستادی نیز در خصوص معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها و شرکت‌ها تشکیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه امسال به صورت مجازی و با همت پارک علم و فناوری استان برای رونمایی از توانمندی‌ها و دست‌آوردهای پژوهشگران برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال ۵ نفر از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان پژوهشگران برتر امسال انتخاب شدند.

رئیس دانشگاه زنجان در رابطه با نشریه علمی پژوهشی برتر فارسی انتخاب شده در سال‌جاری، ادامه داد: امسال مجله تأملات فلسفی دانشگاه زنجان که در بین بیش از چهل مجله حوزه فلسفه موفق به کسب رتبه الف از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم شده بود، به عنوان نشریه علمی پژوهشی برتر فارسی انتخاب شد.

نجفیان در رابطه با نشریه علمی پژوهشی برتر انگلیسی انتخاب شده در سال‌جاری، اظهار کرد: نشریه بین‌المللی ″Advances in medical and biomedical research″ نمایه شده در پایگاه استنادی اسکوپوس و مجله برتر جشنواره ملی رازی با مدیریت پرویز قزلباش و سردبیری یوسف مرتضوی به عنوان نشریه علمی پژوهشی برتر انگلیسی امسال انتخاب شد.

وی در رابطه با دو پژوهشگر زنجانی برگزیده کشوری در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: عباس ربیعی؛ دانشیار گروه مهندسی برق دانشگاه زنجان و علی رمضانی؛ استاد گروه شیمی دانشگاه زنجان (به عنوان پژوهشگر برتر کشور) و جزو پژوهشگران در استناد یک درصد برتر ایرانی در سال‌جاری قرار دارند.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم پژوهشگران برتر سال ۹۹ معرفی شده و به صورت مجازی و حضوری از آنان تقدیر به عمل آمد.

رباب افشار؛ دبیر ریاضی گروه علوم پایه آموزش‌وپرورش استان، محمد قلی‌نژاد؛ عضو هیئت علمی شیمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان، عباس‌علی زمانی؛ عضو هیئت علمی گروه علوم محیط زیست دانشگاه زنجان و حسین حقی؛ عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم پایه انتخاب شدند.

گفتنی است، ندا زند؛ محقق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی استان به عنوان پژوهشگر برتر گروه کشاورزی و علی گنج‌لو؛ عضو هیئت علمی گروه علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاه زنجان برگزیدگان پژوهشگر برتر گروه کشاورزی و منابع‌طبیعی امسال هستند.

همچنین یوسف مرتضوی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان و محسن سلیمانی؛ کارشناس ارشد انفورماتیک پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی استان به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم‌پزشکی انتخاب شدند.

محمود عظیمی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی زنجان و محمداسماعیل سلیمی از شرکت تجهیزات انرژی توان چر به عنوان فناور برگزیده استان و زهره ترابی؛ عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به عنوان پژوهشگر برتر گروه معماری و هنر انتخاب شدند.

قابل ذکر است، فرهاد بیات؛ عضو هیئت علمی گروه برق دانشگاه زنجان و مسعود احمدی؛ مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان برگزیدگان پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی امسال هستند.

همچنین عباس بابایی؛ استادیار پژوهش سپاه انصارالمهدی (عج) استان و محمدرضا اروجی؛ عضو هیئت علمی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی امسال انتخاب شدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان پژوهشگر برتر عنوان پژوهشگر برتر گروه نشریه علمی پژوهشی برتر پژوهشگران برتر دانشگاه زنجان انتخاب شدند سال جاری علمی گروه گروه علوم علوم پایه عضو هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد