Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار کرمان با بیان اینکه خانه احزاب استان کرمان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود گفت: فعالیت احزاب سیاسی نباید محدود به ایام انتخابات شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز در جلسه احزاب سیاسی استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد با بیان اینکه افراد فرهیخته‌ای در احزاب سیاسی فعالیت می‌کنند اظهار داشت: حضور احزاب در جوامع نشان از توسعه یافتگی این جوامع در حوزه سیاسی و فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه استان کرمان فرهیختگان سیاسی بزرگ و شایسته‌ای در عرصه‌های مختلف داشته و دارد که حتی در دنیا اثرگذار بوده‌اند افزود: در استان کرمان در شرایط خاص فعالیت احزاب گسترش پیدا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه در کشورما در زمان انتخابات با فعالیت احزاب مواجه می‌شویم گفت: این در حالی است که این احزاب می‌توانند در همه شئون مملکت در زمینه‌ها و عرصه‌ها مختلف تاثیرگذار باشند.

موافقت مجلس با طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه های محیط زیست، ورزش و احزاب سیاسیرحمانی فضلی: انتخابات ریاست جمهوری اولویت وزارت کشور در سال پایانی دولت استجوکار: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در 1400 اجرایی نمی شودسلیمی:قانون نباید ابهام داشته باشد/قالیباف:نباید شرایط ثبت‌نام انتخابات را محدود کرد

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان دو حزب مستقل استانی داریم افزود: 12 شعبه احزاب ملی نیز در استان کرمان فعالیت دارند و 52 دفتر شهرستانی احزاب در سطح شهرستان‌های استان کرمان هستند.

بصیری با بیان اینکه دفاتر شهرستانی متاسفانه شعبه‌ای در مرکز استان ندارند که باید راه‌اندازی شود ادامه داد: خانه احزاب استان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و تأکید استاندار کرمان است.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان استاندار کرمان احزاب سیاسی استان کرمان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید