Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام پلوزاده گفت: ۶ اثر از مجموعه رسانه‌ای کوثر با موضوعات عترت، اهل بیت (ع) و اطلاع‌رسانی هیئت انصارالمهدی به مرحله نهایی نهمین سوگواره هیئت راه یافت.

«حجت‌الاسلام محمد پلوزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: 6 اثر از مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای کوثر خوزستان در نهمین سوگواره عاشورایی هیئت به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مجموعه رسانه ای کوثر با بیان اینکه سوگواره عاشورایی هیئت توسط جامعه ایمانی معشر برگزار می شود افزود: در این سوگواره آثار پوستر با موضوعات هیئت‌های مذهبی و همچنین پوسترهای اعلام هیئت مورد داوری قرار می‌گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این سوگواره در کتاب سوگواره عاشورایی به چاپ خواهند رسید اضافه کرد: 6 اثر از مجموعه رسانه‌ای کوثر با موضوعات عترت، اهل بیت (ع) و اطلاع‌رسانی هیئت انصارالمهدی به مرحله نهایی این سوگواره راه یافت.

 

حجت‌الاسلام پلوزاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم پوستر طرح نجوای بندگی که همه ساله توسط هیئت انصارالمهدی اجرا می‌شود حائز رتبه شود عنوان کرد: در این سوگواره که میان هیئت‌های مذهبی سراسر کشور انجام می‌شود یک جایزه به عنوان رای مردمی اهدا خواهد شد.

 

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم این مجموعه در حال تولید محتوا با موضوع مرد میدان با محوریت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجموعه فرهنگی کوثر نهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت سوگواره عاشورایی رسانه ای کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا