Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: مناطق کم برخوردار و بی بهره از امکانات ورزشی اسدآباد شناسایی خواهند شد تا از این پس با اختصاص هر گونه اعتبارات و بودجه با نیازسنجی لازم در اولویت ساخت و ساز پروژه های ورزشی و امکانات ورزشی قرار گیرند.

علی جمور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در راستای اولویت پروژه های عمرانی ورزشی و امکانات ورزشی در بین این مناطق کمتر برخوردار میزان آمار جمعیت و وجود افراد علاقمند به ورزش از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به محله محمودبیگی به عنوان یکی از نقاط حاشیه نشین کمتر برخوردار شهر اسدآباد در رابطه با امکانات ورزشی تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر احداث زمین چمن مصنوعی در  محله محمودبیگی هستیم که در این رابطه ورزش و جوانان استان اعلام کرده هر شهرستان یک نقطه از نقاط کمتر برخوردار از امکانات ورزشی را برای احداث زمین چمن مصنوعی معرفی کند و در صورتی که شهرداری یا خیرین زمین مناسب این برنامه را در اختیار ورزش و جوانان اسدآباد قرار دهند برای ایجاد زمین چمن مصنوعی این منطقه اقدام می کنیم.

جمور در بخش دیگری تعداد اماکن ورزشی دولتی این شهرستان را ۲۵ مورد و اماکن ورزشی خصوصی را ۱۲ واحد برشمرد و یادآور شد: در صورت تخصیص اعتبار نسبت به اصلاح و حل مشکلات موجود اماکن ورزشی دولتی شهرستان اقدام خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با راهکارهای استعدادیابی ورزشکاران در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در این راستا باید مردم را با برنامه های مختلف به سمت ورزش و مقوله ورزش همگانی و استفاده از اماکن ورزشی ترغیب و تشویق کرده و با این راهکار افراد توانمند و بااستعداد و حتی قهرمانی در ورزش را در این اماکن ورزشی شناسایی و امکانات لازم را برای این افراد مهیا و فراهم کرد.

جمور در ادامه با اشاره به فعالیت پنج باشگاه فوتبال در اسدآباد خاطرنشان کرد: هم اکنون دو تیم فوتبال عقاب و فاتح اسدآباد برای تمرینات خود از جمله مسابقات استانی به صورت رایگان از زمین چمن اداره ورزش شهرستان استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه های فوتبال اسدآباد به صورت رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را  از چند روز پیش آغاز کرده اند، یادآور شد: از آنجایی که امسال به علت شیوع بیماری کرونا شرایط متفاوتی را نسبت به سال های گذشته داریم، دستورالعمل‌ها و شروطی برای آغاز فعالیت این باشگاه به آنها ابلاغ شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد ادامه داد: علاوه بر ابلاغ‌های کتبی، جلسه ای هم با هیئت فوتبال شهرستان برگزار شده و از آنها درخواست کرده ایم برای آغاز فعالیت خود در فصل زمستان پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

وی با اشاره به کمبود زمین برای استفاده باشگاه ها و غیرقابل استفاده بودن زمین چمن طبیعی فوتبال مجموعه ورزش و جوانان یادآور شد: در حال حاضر زمین چمن مجموعه ورزشی اداره ورزش شهرستان از وضعیت نامناسبی برخوردار بوده و غیرقابل استفاده شده که در صورت تخصیص اعتبار لازم نسبت به بازسازی و ترمیم آن اقدام خواهد شد.

جمور افزود: هرچند اداره ورزش و جوانان تنها یک زمین چمن مصنوعی که تحت نظر دارد را در اختیار باشگاه فوتبال قرار داده اما با این وجود برخی از باشگاه فوتبال ما برای ادامه فعالیت خود هنوز زمینی ندارند که در همین راستا با دستگاه‌هایی چون آموزش و پروش که زمین چمن دارند، وارد مذاکره خواهیم شد تا در طول هفته زمان ‌هایی را به باشگاه فوتبال اختصاص دهند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در ایان اضافه کرد: با جلسه ای که با هیئت فوتبال داشته ایم تنها زمین چمن مصنوعی فوتبال با مساعدت هیئت فوتبال شهرستان به صورت رایگان در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها اداره ورزش و جوانان امکانات ورزشی ورزشکاران ورزش باشگاه فوتبال اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد زمین چمن مصنوعی امکانات ورزشی باشگاه فوتبال اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم