Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا عندلیبی روز سه شنبه در سی و هفتمین جلسه کارگروه مشترک رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران گفت: با تعامل و همکاری دو جانبه فی مابین منابع طبیعی و ادارات ثبت و پیگیری های به عمل آمده، فقط طی دو هفته اخیر برای بیش از ۲۸ هزار هکتار از عرصه‌های ملی استان تهران اسناد تک برگ اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با احتساب این میزان اسناد تک برگ اخذ شده، کل اسنادی که در قالب تک برگی برای اراضی ملی و دولتی استان صادر شده به ۲۳۴ هزار هکتار رسید.

سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران به برخی مزایای اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ برای اراضی ملی اشاره کرد و گفت: با صدور اسناد مالکیت کاداستری در قالب این طرح که از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است، علاوه بر پاسخگوئی سریع به مراجعان و برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، از وقوع پدیده زمین خواری، جعل اسناد و سوء استفاده های احتمالی از این اراضی جلوگیری می شود.

به گفته وی، در این جلسه ۲۲ هزار هکتار از پلاک‌های ثبتی مربوط به شهرستان‌های ری، شمیرانات، پردیس و دماوند مورد بررسی قرار گرفت و موانع پیش روی صدور اسناد تک برگ این اراضی نیز برطرف شد.

به گزارش ایرنا، استان تهران دارای یک میلیون و ۷۸ هزار هکتار اراضی ملی است.

برچسب‌ها منابع طبیعی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران استان تهران منابع طبیعی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران استان تهران اخبار کنکور منابع طبیعی اسناد تک برگ استان تهران صدور اسناد هزار هکتار اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز

سیامک آسیایی  گفت:کاشت درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد در این محدوده انجام می‌شود.

وی افزود:ایجاد و توسعه شبکه آب خام نیز برای تأمین منابع آبی مورد نیاز انجام گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رتبه برتر اردبیل در حدنگاری
  • ۵۴ درصد اراضی کشاورزی کشور حدنگاری شد
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • کسب رتبه اول کشوری اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی
  • ۲۰ هزار تن کلزا در دهلران برداشت شد
  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز