Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی مدیریت همکاری فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمد علی کیانی در مراسم رونمایی از پلتفرم نمایشگاه های مجازی فرهنگ و هنر ایران، ضمن تشکر و تبریک به مسئولان این پلتفرم، اظهارداشت : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بعنوان متولی تمامی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در خارج از کشور با توجه به استقرار هشتاد نمایندگی در ۶۵ کشور دنیا  می تواند از  قدرت فضای مجازی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل همکاری فرهنگی و امور ایرانیان خارج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: حضور ایرانیان عزیز و فرهیخته  و مراکز فرهنگی و آشنائی آنان با هنرمندان داخل کشور برای ما حمایت هنرمندان در رشته های مختلف  مهم تلقی می گردد و این توانمندی و ظرفیت در حوزه های ستادی و نیز رایزنی فرهنگی وجود دارد و آثار فاخر هنرمندان در نمایشگاههای مختلف دو جانبه و منطقه ای و بین المللی معرفی شود.
به گفته وی، با توجه به سابقه دیرین اداره کل همکاری فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور در جهت تحقق دیپلماسی فرهنگی با تکیه بر هنر فاخر ایرانی اسلامی به که دستاورد های ارزشمندی در جشنواره ها و فستیوال های بین المللی داشته است می توان با برنامه ریزی سالانه و رصد و پایش نمایشگاههای بین المللی تمامی امکانات و حمایت های مادی و معنوی جهت حضور موثر به ایفای نقش خود بپردازد.
مدیر کل همکاری فرهنگی و امور ایرانیان خارج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد:‌ بی شک همراهی بی بدیل هنرمندان در عرصه های مختلف که همیشه یاری رسان این سازمان در اجرایی برنامه های برون مرزی برای ایرانیان خارج از کشور و همچنین سایر ملت ها هستند را بایستی مورد توجه و تاکید قرار داد.
به گزارش ایرنا، پلتفرم نمایشگاه های مجازی فرهنگ و هنر ایران با حضور عیسی منصوری معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد علی کیانی مدیر کل همکاری فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشورسازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، امیرحسین اسدی، مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی و جمعی از هنرمندان کشور به صورت نمادین و در فضای مجازی رونمایی شد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری هفته گذشته در سفر به اراک اعلام کرد که یک هزار شرکت در حوزه صنایع خلاق دارد که در بخش‌های متنوع فعالیت می‌کنند و ستاد راهبردی برای صنایع خلاق پیش‌بینی شده تا فعالیت در این بخش را مدیریت کند.
صنایع خلاق به ‌عنوان صنایعی که خلاقیت علمی، هنری، اقتصادی و فناورانه را در بر می‌گیرد دارای جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشورهاست. تا حدود ۲۰ سال پیش، مفاهیم صنایع خلاق و اقتصاد خلاق وجود نداشتند، اما امروزه به‌عنوان بخش پویا، مهم و در حال رشد اقتصاد جهانی به شمار می‌آیند. با این حال، رشد و توسعه صنایع خلاق مستلزم وجود سرمایه، مهارت‌های کارآفرینی، زیرساخت‌های لازم و همچنین قوانین مالکیت فکری است.

برچسب‌ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اداره کل همکاری‌های فرهنگی، هنری و امور ایرانیان خارج از کشور عیسی منصوری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عیسی منصوری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عیسی منصوری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی امور ایرانیان خارج از کشور صنایع خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است