Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:23:10 GMT

پروژه‌های آب، برق و فاضلاب برای سمنان طراحی شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۹۷۳۱

پروژه‌های آب، برق و فاضلاب برای سمنان طراحی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری در جلسه ویدئوکنفرانسی پویش هر هفته الف- ب - ایران، مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران پویش و رونمایی از کتاب دلگرمی‌ها و همراهی‌ها که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: نقش وزارت نیرو در حوزه طرح‌های عمرانی استان بسیار پررنگ و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات عمرانی ارزنده بسیاری که در استان سمنان در حال انجام است، افزود: طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر کارهای بزرگی در حوزه وزارت نیرو در استان صورت گرفت که آب‌رسانی به شهر سرخه به‌عنوان یکی از مطالبات قدیمی مردم سرخه، اقدامی ماندگار از این دست بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: وزارت نیرو در حوزه طرح‌ها و اقدامات عمرانی استان نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

فخری عنوان کرد: امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر نیرو، از مدیران و دست‌اندرکاران پویش هر هفته الف- ب - ایران تقدیر و تجلیل به عمل آمد و همچنین توسط وزیر محترم نیرو، از حمایت‌ها، هدایت‌ها و نظارت استاندار سمنان نیز با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

وی اظهار کرد: پروژه‌های بسیار مطلوبی در حوزه وزارت نیرو و بخش آب، برق و فاضلاب طراحی شده که در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با هماهنگی و ارتباط منطقی که در وزارتخانه نیرو با نماینده عالی دولت در استان، وجود دارد، شاهد روند رو به رشد اقدامات و طرح‌های عمرانی وزارت نیرو در حوزه آب، برق و فاضلاب در استان هستیم.

انتهای پیام/74007/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان منوچهر فخری پروژه های عمرانی پویش هر هفته الف ب ایران وزارت نیرو عمرانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کار و کارگر از نخبگان و فعالان جامعه کارگری استان سمنان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ کارگران استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کارگران نخبه، کارگران نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه تولیدی کارگری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد ۱۴ کارگری که به مناسب جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های فرزندآوری صاحب اولاد شده و یا ازدواج کرده بودند نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

علی نورانی با بیان اینکه در این همایش تشکل‌های کار و کارگری نیز دخیل بودند، بیان کرد: همایش تقدیر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری امروز با حضور ۱۸۰ نفر از جامعه کار و کارگری استان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم برخی دغدغه‌های کارگران از جمله بیمه، مسکن و… نیز مطرح شد.

کد خبر 6094588

دیگر خبرها

  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی