Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ جواد منافی در خصوص  شکست پرسپولیس برابر اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان در این مسابقه و همچنین مراحل قبلی با تمام توان و وجودشان بازی کردند اما در بازی فینال کار پرسپولیس سخت بود، چون تعدای از نفرات تاثیرگذارش را در اختیار نداشت و دست کادر فنی هم بسته بود.

خیلی‌ها بی‌جهت اولسان را بزرگ کردند اما این تیم غیر از 15 دقیقه ابتدایی دیگر تیم مقتدری نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پرسپولیس هم در زمان خوبی به گل رسید اما در یک زمان بسیار بد گل مساوی را دریافت کرد و این به‌خاطر اشتباهات بچگانه بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس اگر در ابتدای نیمه دوم گل نمی‌خورد یا اگر برنده به رختکن می‌رفت، قطعا شرایط فرق می‌کرد اما متاسفانه با دو اشتباه دو پنالتی تقدیم حریف کردیم. پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت اما در خط حمله با مشکل ایجاد موقعیت گل مواجه بود، این در حالی است که اولسان هم در خط دفاع تیمی شکننده نشان داد.

بیشتر بخوانید: اظهارنظر جالب بنا: پرسپولیس قهرمان می‌شد عدالت فوتبال زیر سوال می‌رفت!

این بهترین زمان ممکن بود تا پرسپولیس قهرمانی در آسیا را به دست بیاورد و شایستگی رسیدن به این عنوان را هم داشت. فکر می‌کنم شکست برابر اولسان مدت‌ها در ذهن پرسپولیسی‌ها باقی می‌ماند، چون این تیم می‌توانست به قهرمانی برسد ولی بدشانس بود.

وی در خصوص کری‌خوانی برخی از بازیکنان فعلی استقلال و همچنین فرهاد مجیدی سرمربی سابق آبی‌پوشان در صفحات مجازی تصریح کرد: وقتی تیمی از ایران به فینال می‌رود با قهرمانی‌اش خیلی از مردم خوشحال می‌شوند و فرقی ندارد چه تیمی باشد.

بعضی از آدم‌ها در چنین موقعیت‌هایی شخصیت واقعی‌شان را نشان می‌دهند و شاهد رفتارهای بچگانه و تاسف‌آور از آنها هستیم. کری خواندن همیشه بین هواداران وجود دارد اما اینکه بازیکنان یا مربیان بخواهند با احساسات هواداران تیم رقیب سوءاستفاده کنند، اصلا درست نیست. کری خواندن با رفتار چیپ خیلی تفاوت دارد.

منافی در پایان حرف‌هایش گفت: به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم، حالا پرسپولیس بعد از یک ریکاوری خوب باید خودش را آماده لیگ برتر کند و امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی بگیرد.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)