Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان ضمن بازدید از خانه طلاب جوان با فعالیت‌های علمی، فرهنگی و جهادی این مجموعه از نزدیک آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان نیز حضور داشتند ؛ سردار سید محمد تقی شاهچراغی با تأکید بر اهمیت تقویت و توسعه فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی و تبلیغی در راستای تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: به لطف الهی طلاب بسیجی و جهادگر در سالجاری چه در زمینه مقابله با کرونا، چه برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و چه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، خدمات بسیار گسترده‌ای انجام دادند که باید این‌ها در قالب‌های جذاب و به شکل هنرمندانه در جامعه رسانه‌ای و تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مجموعه‌ها و تشکل‌های حوزوی به ویژه با حضور طلاب جوان، مؤمن و انقلابی، از جمله سرمایه‌های مهم نظام و انقلاب هستند که انشاالله با تقویت آن‌ها خواهیم توانست زمینه تحقق اهداف مقدس انقلاب و نظام اسلامی را فراهم کنیم.

حسین کاظم زاده، مسئول گروه جهادی محبین الائمه (ع) که زیرمجموعه خانه طلاب جوان فعالیت می‌کند نیز ضمن ارایه توضیحات کوتاهی درباره فعالیت این مجموعه اظهار داشت: گروه جهادی محبین الائمه (ع) از سال ۸۵ تأسیس شده و تاکنون علاوه بر قم در استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به خدمت جهادی پرداخته است.

 

وی افزود: گستره‌ی فعالیت‌های این گروه شامل عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، تبلیغی، کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب، همچنین زمینه سازی برای ازدواج آسان و نیز ارایه مشاوره در مراکز علمی و آموزشی و ... می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه قم طلاب جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه به زوج های کم برخوردار

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طالبی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از پروژه ساخت خانه‌های محروم در کمالشهر گفت: گروه جهادی شهید حججی از سال ۱۳۹۶ تشکیل شد و خدمات بسیاری را در حوزه‌های مختلف به مردم شهر کمالشهر ارائه کرد.

وی مطرح کرد: در حوزه معیشتی تلاش کردیم دست نیازمندان واقعی شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی محلات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج را بگیریم که در این راستا در طول سال‌های گذشته بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در نقاط مختلف این شهر در میان نیازمندان توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمالشهر از تهیه و اهدای بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت توسط گروه‌های جهادی محلات و مساجد و خیران و مشارکت ۵۰ درصدی سازمان بسیج سازندگی استان البرز در قالب برنامه وصال عاشقی خبر داد.

طالبی اضافه کرد: برنامه وصال عاشقی و جشن ازدواج زوج‌های جوان از سال ۱۳۹۷ در استان البرز برگزار می‌شود که در سال گذشته به عنوان یک مدل کشوری مطرح و برگزار شد. در حوزه ساخت خانه‌های محروم نیز جمعاً ۱۵ پروژه در این شهر در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه هر پروژه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، بیان کرد: خانه‌ها به متراژ ۶۵ متر به صورت ویلایی ساخته می‌شوند تا از این طریق خانواده‌هایی که واقعاً شرایط خانه دار شدن را ندارند و تهیه و خرید زمین و ساخت مسکن برای آنها دشوار است، خانه دار شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمالشهر با اشاره به ساخت پنج خانه محروم در شهرک امیرالمومنین کمالشهر از بازسازی ۱۳۰ باب خانه محروم هر یک با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: دستگاه‌های مختلفی در تأمین مالی کمک کردند اما متولی اصلی و حامی طرح کمیته امداد است.

طالبی عنوان کرد: در حوزه جهادی پزشکی سالانه بالغ بر ۱۰ بیمارستان صحرایی در منطقه برپا و اردوهای جهادی در خرمدشت، شهرک پیشاهنگی، حسن آباد، ترک آباد و شهرک امیرالمومنین برگزار شده و سالانه بیش از چهار هزار نفر از خدمات ویژه دندانپزشکی، چشم پزشکی، ارتوپد و … بهره مند می‌شوند.

وی بیان کرد: از طریق همکاری با مراکز بهداشت و بیمارستان‌های سطح منطقه، نیازمندانی که توان مالی بالایی ندارند، به بیمارستان‌های اطراف شهر کمالشهر ارجاع پیدا کرده و خدمات درمانی موردنیاز را دریافت می‌کنند. در کل فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهید حججی چند وجهی و چند بعدی است.

کد خبر 6101217

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ گروه جهادی در دامغان فعالیت می‌کنند
  • اهدای بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه به زوج های کم برخوردار
  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی