Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، احسان عبدالجبار، وزیر نفت عراق، اعلام کرد که عراق توافقنامه‌ای با لبنان برای صادرات سوخت به بیروت مطابق قیمت‌های جهانی امضا کرده است.

این سخنان در بیانیه وزارت نفت عراق پس از دیدار روز دوشنبه وزیر نفت این کشور با ریمون غجر، همتای لبنانی‌اش در بغداد منتشر شد.

در این بیانیه به نقل از وزیر نفت عراق آمده است: مقدار سوخت عرضه‌شده محدود خواهد بود، این محموله‌ها بخشی از نیازهای لبنان برای تولید برق را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت نفت عراق به نقل از غجر اعلام کرد که با واردات نفت کوره از عراق برای تأمین نیازهای نیروگاه‌های لبنان توافق شده است.

کد خبر 5102246

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان عبدالجبار نفت کوره تولید برق لبنان عراق ویروس کرونا شاخص کل بورس قیمت دلار بانک مرکزی ایران لایحه بودجه ۱۴۰۰ بازار سهام اقتصاد چین تولید نفت قیمت نفت بورس تهران وزارت جهاد کشاورزی قیمت طلا وزارت راه و شهرسازی قیمت یورو نفت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق