Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته‌های تنیس روی میز، فوتبال و کشتی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

به گزارش ایسنا،  ظهر امروز (سه‌شنبه) مراسم تجلیل از امیر احتشام زاده، حمید جاسمیان و محمد ابراهیم سیف پور اسطوره‌های بزرگ ورزش ایران در رشته‌های تنیس روی میز، فوتبال و کشتی با حضور ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت و جمعی زیادی از پیشکسوتان نام آور، روسای دو فدراسیون فوتبال و تنیس روی میز و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی در هتل ورزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم گوشه‌هایی از افتخارآفرینی‌های این سه اسطوره برای حضار پخش شد و هر کدام از این بزرگان برای دقایقی از احساس خود گفتند.

احتشام‌زاده: من همیشه سرباز این مملکت هستم

امیر احتشام‌زاده پیشکسوت تنیس روی میز کشور در مراسم تجلیل از خود گفت: من کوچکتر از آن هستم که در چنین مراسمی در حضور بزرگانی که شاهد قهرمانی‌ها و دلاوری‌هایشان بوده‌ام سخن بگویم.

وی افزود: من توان ایستادن بر روی پاهایم را ندارم ولی انرژی مثبت این جمع و مراسم به من توانایی داد تا بایستم و برایتان سخن بگویم.

پدر تنیس روی میز کشور گفت: من در ابتدا فوتبال بازی می‌کردم ولی در ۱۶ سالگی بر اثر سانحه‌ای آسیب دیدم و دیگر نتوانستم فوتبال بازی کنم و به رشته تنیس روی میز رفتم. در ۱۷ سالگی قهرمان کشور شدم در آن زمان تیم برای حضور در مسابقات جهانی بودجه نداشت که با فروختن زمین خود توانستم تمام هزینه‌های تیم را برای حضور در آن مسابقات فراهم کنم.

احتشام‌زاده ادامه داد: در مسابقات جهانی استکهلم تیم ما خیلی خوب بود و من در آن مسابقات کاپ بهترین بازیکن را دریافت کردم و در انفرادی جز ۱۶ نفر بودم ولی چون به نفر اول جهان برخورد کردم نتیجه را واگذار کردم به تلافی آن شکست در المپیک ۱۹۵۸، آن قهرمان ژاپنی را در حضور امپراطور کشورش شکست دادم.

وی افزود: من در ۹ مسابقه قهرمانی جهان و سه المپیک آسیایی شرکت کرده‌ام و در تمام این دوران خود را سرباز این مملکت می‌دانستم زیرا عاشق سرزمینم بودم.

احتشام‌زاده ادامه داد: مراسم های تجلیل و خدماتی که صندوق به پیشکسوتان ارائه می‌دهد تمامی نتایج تلاش‌های ابطحی مدیرعامل صندوق است. تدارک چنین مراسمی آن هم در شرایط کنونی کار بسیار سختی است. امیدوارم این مراسم تداوم داشته باشد و از برگزاری آن سپاسگزارم.

امیر احتشام‌زاده قهرمان اسبق و پیشکسوت تنیس روی میز ایران به مدت ۲۵ سال قهرمان ایران و عضو تیم ملی پینگ پنگ بوده است. وی ملقب به پدر تنیس روی میز ایران است.

جاسمیان: از برگزاری چنین مراسمی خرسندم

حمید جاسمیان پیشکسوت فوتبال در مراسم تجلیل از خود گفت: سخن گفتن در نزد قهرمانان ایران و جهان در رشته‌های مختلف برای من دشوار است از حضور در این مراسم بسیار خرسند و خوشحال هستم.

وی افزود: بعنوان یک پیشسکوت از ابطحی تشکر می‌کنم که برای اولین بار چنین مراسم تجلیل و تقدیری را در صندوق آغاز کرد و باعث دلخوشی و احساس خوب برای پیشکسوتانی شد که مدت ها فراموش شده بودند.

حمید جاسمیان در پست دفاع آخر بازی می‌کرد و به سیم خاردار معروف بود. سابقه حضور در رشته دو و میدانی را نیز داشت و به تیم ملی دو ومیدانی نیز دعوت شد. وی فوتبال را از باشگاه فوتبال شاهین آبادان شروع کرد سپس به باشگاه فوتبال شاهین تهران و پس از آن به پرسپولیس رفت و اولین کاپیتان این تیم به مدت سه سال شد.

سیف‌پور: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود

محمدابراهیم سیف‌پور در مراسم تجلیل خود گفت: امروز یکی ازبهترین روزهای زندگی من است زیرا موجبات دیدار عزیزانی که سال‌ها با آن‌ها خاطره داشتم دوباره فراهم شد. از دیدن شما قهرمانان سابق که اعتبار ورزش مملکت هستید خوشحالم شما الگوی جوانان قهرمان امروز هستید.

وی ادامه داد: از تمام کسانی که برای خدمت به پیشکسوتان تلاش می‌کنند از جمله صندوق حمایت و در راس آن ابطحی سپاسگزارم. ما در این روزها و در این سن و سال به چنین مراسم هایی احتیاج داریم. این مراسم‌ها پر از خیر است و ان‌شاءالله تداوم داشته باشد.

سیف‌پور پیشکسوت کشتی کشور دارنده ۲ مدال طلا و ۱ مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان و مدال برنز در المپیک رم است.

ابطحی: آمده ایم شما را به نسل امروز معرفی کنیم

ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت در ادامه این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری مجدد مراسم های تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان صندوق حمایت با رعایت کامل موازین بهداشتی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که مجددا در حضور شما نام آوران ورزش و بزرگان عرصه جهانی و در واقع هویت سازان ورزش امروز مملکت هستم.

مدیرعامل صندوق با بیان اینکه سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونا نتوانستیم مراسم‌های تجلیل از بزرگان عرصه ورزش کشور را ادامه دهیم بیان کرد: دلمان برایتان تنگ شده بود، سال گذشته توانستیم مراسم‌های تجلیل را با تعداد بیشتری از گل‌های بوستان ورزش کشور برگزار کنیم ولی امسال سلامت شما عزیزان در اولویت ما قرار داشت. با اجازه‌ای که از فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی کرونا گرفتیم، توانستیم با همین تعداد محدود مراسم را برگزار کنیم و در واقع گلاب را که عصاره‌ای از خوش نامان عرصه ورزش است به جای گل انتخاب کردیم.

وی همچنین گفت: صندوق حمایت وظیفه نخستین خود را تجلیل و احترام به نام آوران و قهرمانان بزرگ ورزش کشور می‌داند. ما آمده‌ایم با شما بزرگان عرصه ورزش روزهای خوبی را تجربه و افتخار دوستی با شما نام آوران را گردن آویز خود کنیم.

ابطحی خاطرنشان کرد: اگر مردم تهران می‌دانستند که شما بزرگان ورزش کشور در اینجا جمع شده‌اید این سالن از هجوم طرفدارانتان جای سوزن انداختن نداشت. آمده‌ایم که شما را به نسل امروز معرفی کنیم تا غبار گذشت زمانه چهره شما را نپوشاند و با کمکتان این راه را بپیماییم.

مدیرعامل صندوق ادامه داد: نسل جدید باید غیرت و تعصبتان را نسبت به خاک ایران زمین بدانند و بتوانند در شرایط امروز جامعه که مادیات کمی پررنگ‌تر از مسائل دیگر شده به ورای این موضوعات فکر کنند همانند شما که تمامی جوانی خود را در راه ورزش هزینه کردید و یک ایران پشت شماست.

ابطحی با بیان اینکه "خوشحالیم که این مراسم را با تعداد اندکی برگزار کردیم" خبر داد: شعبه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در خراسان رضوی آماده تاسیس است تا بتوانیم از حضور نام آوران این خطه قهرمان پرور حداکثر استفاده را ببریم.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم که بتوانیم در فرصت کوتاه خدمت گذاری به شما از تعداد بیشتری از بزرگان ورزش تجلیل به عمل بیاوریم. آرزوی من سلامتی و شادی شما بزرگواران است. نام شما را یک ایران با سربلندی به یاد می‌آورد و ما نیز افتخار می‌کنیم که خدمت گزار شما عزیزان هستیم.

در این مراسم پیشکسوتانی چون حسین کلانی، محمد نصیری، اکبر کارگرجم، بیژن ذوالفقارنسب، مجید احتشام زاده، حسن روشن، علی اکبر حیدری، محمد رضا طالقانی، علی اکبر جیرسرایی، بهرام منصور مشتاقی، همایون اردلان، محمود خوردبین، منصور رشیدی، باقر سپه سالاری، محسن اسلامی مقدم و ... حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی حمید جاسمیان مراسم های تجلیل مدیرعامل صندوق مراسم تجلیل تنیس روی میز صندوق حمایت احتشام زاده چنین مراسم نام آوران ورزش کشور مراسم ها سیف پور خود گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش