Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم دی‌ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۳۸۸۴....۹۱۶: باسلام لطفا آزمون استخدامی ۱۱ و ۱۲ دی ماه رابه خاطرشرایط خاص کرونا تعویق بیندازید باتشکر

۶۳۵۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...۹۱۴: چرا در زمستان وشرایط کرونا دولت به فکر مردم نیست جان وسلامتی مردم به ویژه سالمندان برایش مهم است شاید بسیاری از مردم گوشی هوشمندندارند وبرای ثبت نام سجام سهام عدالت و احراز هویت باید برود پیشخوان عکس بگیرند واثر انگشت بزنند فکری نمی‌کند من چندین بار پیام فرستادم چرا مشکل مارا به مسئولان نمی‌رسانید.

۳۱۶۰....۹۱۶: سلام من یک دبیرهستم که به خاطر مشکلات مالی فرم تمام وقت را تکمیل کردم الان که وسط سال شده قانون جدید وضع کردند که کسانی که در پژوهش سرا تدریس می‌کنند جز تمام وقت نیستند و اضافه کار حساب می‌شود اضافه کاری که از سال گذشته هنوز پرداخت نشده چه مشکلی رو برای ما حل می‌کند و اینکه امر تدریس یکی هست چه در پژوهش سرا چه در مدرسه این درحالی است که پنج ماه از سال تحصیلی گذشته و من براساس حقوق تمام وقت وام گرفتم الان تعداد زیادی از همکارانم دچار مشکل معیشتی می‌شوند عاجزانه از شما تمنا می‌کنم پیگیری کنید و این دغدغه را رفع کنید.

۷۸۲۵....۹۱۸: سلام. لطفا صدای مارو به گوش مسئولان برسانید.. من از ایلام پیام می‌دهم، اینجا وضعیت کرونا اصلا خوب نیست من از شهرستان باید برم مرکز استان برای آزمون استخدامی. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۴۵۰۴....۹۰۱: باسلام خدمت شما. لطفا امتحان استخدامی را پیگیری کنید ما در این وضعیتی که کلیه امتحانات دی ماه مجازی است چراباید امتحان استخدامی باحجمی ازجمعیت برگزارشود.

۸۳۵۰....۹۳۹: سازمان آموزش و پرورش باید اول سال امتحان را می‌گرفت برای استخدامی نه در این اوضاع خطرناک کرونا واقعا سخت است. لطفا پیگیری کنید.

۹۶۶۷....۹۱۵: سلام ببخشید درباره آزمون استخدامی درخواست پیگیری تعویق آزمون را خواستاریم با شرایط کنونی کشور برگزاری آزمون در محیط بسته و نبود تهویه به دلیل سردی هوا رفت و آمد مشکل برگزاری امتحان ۵ شهرستان در یک شهرستان واقعا استرس ابتلا به کرونا تمرکز سر جلسه از بین می‌برد.

۹۸۸۸....۹۳۶: سلام لطفا به گوش مسئولان برسانید آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را تعویق کنند.

۱۷۸۴....۹۱۶: سلام. خسته نباشیدبا توجه به سرما در دی ماه و طولانی بودن ساعت آزمون استخدامی فراگیر خواستاریم مانند بقیه آزمون‌ها که با تعداد شرکت کننده کمتری داشته به بهمن یا اسفند منتقل شود لطفا پیگیری کنید. سپاس

۶۲۰۴....۹۱۷: سلام. خواهشمندیم صدای ما را منعکس کنید. در حالی که چند هزار نفر خواهان تعویق آزمون هستند آن را به عقب بیندازید حداقل یک ماه. هوا هم گرمتر شده. بعضی‌ها خانواد‌ها یشان اجازه شرکت نمی‌دهند. ممنون

۵۵۷۵....۹۹۰: سلام، تورو خدا پیگیر تعویق آزمون استخدامی باشید به خطر کرونا همه استرس دارن ما توی مناطق سردسیر برامون خیلی سخته لطفا لطفا پیگیر باشید ممنون از لطفتون

۷۴۹۷....۹۹۲:با سلام یکی از داوطلبان آزمون استخدامی هستم. خواهش می‌کنم صدای ما را به مسئولین برسانید. خواستار تعویق آزمون استخدامی دی ماه به علت بیماری کرونا و انتشار بیشتر آن میباشم. پدر و مادر‌های اکثر ما داوطلبان در گروه خطر مثل بیماری قلبی و نقص سیستم ایمنی هستند. با برگزاری این آزمون زمانی که روند انتشار این بیماری با اتحاد مردم و مسئولان کاهش پیدا کرده با برگزاری این آزمون و جمع شدن داوطلبان در محیط‌های سربسته و بدون تهویه فقط انتشار این بیماری را افزایش می‌دهد. خواهشمندیم این آزمون را تا فروردین ۱۴۰۰ تعویق انداخته تا در محیط‌های باز و با تهویه مناسب و بدون استرس داوطلبان و خانواده‌ها برگزار شود.

۵۴۴۶....۹۹۰: با سلام سازمان سنجش گفته داوطلب‌هایی که کرونا دارند باید به بیمارستان مراجعه کنند تا توی بیمارستان از آن‌ها آزمون گرفته شود، یک سوال کسی که تو خونه قرنطینه است حاضر می‌شود برای آزمون دادن به بیمارستان که منبع ویروس است برود؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا آزمون دستگاه اجرایی به تعویق افتد.

۶۴۸۵....۹۹۰:با سلام و خسته نباشید لطفا آزمون استخدامی را تعویق بیندازید تو این وضعیت چجوری ما بیام شهرستان آزمون بدیم باید بیایم یک روز زودتر اتاق بگیریم. کسی هم که اتاق به ما نمیده تو این وضعیت کرونا لطفا سازمان سنجش تجدید نظر کند از این آزمون اگه اینجوری باشه ما آزمون نمیدیم، چون راهمون دوره نمی‌رسیم به آزمون

۰۹۳۴....۹۱۱: سلام لطفا پیگیر باشید چرا ستاد کرونا اعلام می‌کند ۱۰۰ هزار نفر تو آزمون شرکت می‌کنند در حالی سازمان استخدامی میگه ۵۰۰ هزار نفر شرکت کننده داره اون ۴۰۰ هزار نفر بقیه کجا رفتن بعد این که چطور تو این شرایط داوطلبین که از روستا یک روز قبل باید بیان شهر برای امتحان کجا اقامت داشته باشند اگه شما یه سامانه‌ای بزارید که داوطلبان بیان اعلام کنند که آیا آزمون تعویق بیفتد مطمئن باشید بالای ۴۰۰ هزار نفر موافق تعویق هستندلطفا آزمون را به تعویق بیندازید.

۵۷۰۰....۹۱۰: سلام من خرداد یک کوییک اس پیش خرید کردم چهل میلیون و هشتصد تومان قرار شد باقیمانده چهل میلیون و هشتصد تومان دیگر پرداخت کنم الان نمایندگی سایپا گفته قیمت را به روز باید به مبلغ هشتاد و نه میلیون دیگه پرداخت کنید من الان از کجا بیارم بعدش خودرو تحویلی که می‌دهند کوییک اس نیست کوییک معمولی الان قیمت بازار با قیمت سایپا یکی هست چرا کسی به داد نمی‌رسد لطفا پیگیری کنید خواهش می‌کنم.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان شهروندخبرنگار آزمون استخدامی خواهش می کنم تعویق آزمون پیگیری کنید هزار نفر دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور ۱۵۶ نفر از حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور حفاظ سراسر گیلان در دانشکده علوم پایه گیلان برگزار شد، افزود: در این دوره آزمون ۹۸ نفر خواهر و ۵۸ نفر برادر در رشته‌های ۱۰و۲۰ و ۳۰ جز شرکت کردند که در صورت کسب حد نصاب نمره به مرحله دوم (مرحله آزمون شفاهی) راه یافته و موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه ۱ الی ۵ خواهند شد.

وی ادامه داد؛ این مدارک معادل مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بوده دریافت کنندگان از امتیازات قانونی این مدرک برخوردار خواهند شد.

این مسئول ارشد قرآنی استان ادامه داد: نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش ثبت نام داشته‌ایم که این استقبال و ثبت نام حافظان قرآن کریم استان قابل توجه می‌باشد.

حجت الاسلام رمضانی با بیان حد نصاب قبولی جهت مرحله اول آزمون حفظ تصریح کرد: حافظان ۱۰ جز ء کسب حداقل ۳۰ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۵، حافظان ۲۰ جز کسب حداقل ۶۰ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۴، حافظان ۳۰ جز ء: کسب حداقل ۱۰۵ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۳، حافظان ۳۰ جز (جهت دریافت مدرک درجه ۲ و ۱) کسب حداقل ۱۲۰ امتیاز است.

کد خبر 6095621

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد