Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن بازدید از سه واحد تولیدی، دستور تشکیل فوری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی را برای حل مشکلات این واحد‌های تولیدی صادر کرد. خبرگزاری میزان - علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی این استان که دچار مشکل شده بودند، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروسی در حاشیه این بازدید گفت: دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های ریاست معظم قوه قضاییه در تحقق بخشیدن به رونق و جهش تولید تمام توان خود را به کار می‌برد تا مشکلات واحد‌های تولیدی که به دلایلی از تولید باز ایستاده اند مرتفع و آن‌ها را به چرخه تولید بازگرداند؛ چرا که بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی اشتغال، رشد اقتصاد، مقابله با تحریم و تحقق جهش تولید در این استان را به همراه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: مشکلات اکثر واحد‌های تولیدی این استان معوقات بانکی است که در جلسات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان آذربایجان غربی با دعوت از طرفین این مشکلات موشکافانه بررسی و راه حل‌های قانونی و کارشناسی شده برای برون رفت از مشکلات و بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی این استان ارائه می‌شود.   بیشتر بخوانید: اشتغال بیش از هزار نفر در واحد‌های صنعتی و جلوگیری از تعطیلی ۱۵ شرکت تولیدی در تاکستان گروسی تاکید کرد: در این شرایط بد اقتصادی که عامل اصلی آن تحریم‌های ظالمانه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مسئولان کشوری و استانی باید با همت و تلاش مضاعف و جهادگونه و تکیه بر توان داخلی نگذارند حتی یک واحد تولیدی از تولید باز بایستد؛ چرا که در صورت توقف هر واحد تولیدی نه تنها کارگران و خانواده‌های آن‌ها متضرر خواهند شد بلکه چرخه اقتصاد در کشور دچار آسیب خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود همکاری جدی و موثر بانک‌ها و تولیدکنندگان با دستگاه قضایی این استان را در حل مشکلات آن‌ها حائز اهمیت دانست و از تولید کنندگان داخلی خواست تا با صبر و پایداری و استفاده از کارآفرینان داخلی در برابر مشکلات ایستادگی کنند و با تولید محصولات با کیفیت و با قیمت تمام شده پایین به رونق و جهش تولید کمک کنند. در مقابل گروسی از هموطنان خواست که با خرید کالای ایرانی، تولید کنندگان را در این امر یاری رسانند.

رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان آذربایجان غربی از شرکت‌های فولاد، نورد خاورمیانه و لوله پروفیل ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفتند.

گروسی دستور تشکیل فوری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی را برای حل مشکلات این سه واحد تولیدی را صادر کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی جهش تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی جهش تولید دادگستری آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری واحد های تولیدی اقتصاد مقاومتی واحد تولیدی حل مشکلات جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد