Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه لنده از حضور گروه‌های جهادی بسیج در یاری رساندن به خانواده نیازمند سرآسیابی در آتش‌سوزی روز گذشته خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در پی آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در روستای سرآسیاب شهید کریمی از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در روز گذشته و از بین رفتن تمام اثاثیه منزل و تخریب بخشی از ساختمان این منزل مسکونی، سحرگاه امروز گروه های مختلف جهادی سپاه ناحیه لنده با حضور دواطلبانه و جهادی خود برای بازسازی این منزل مسکونی آستین همت را بالا زده و شروع به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه لنده صبح امروز و در بازدید از این منزل مسکونی گفت:در پی گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک باب منزل مسکونی یک خانواده 6نفره و بی بضاعت در روستای سرآسیاب در روزگذشته و با حضور میدانی و بررسی وضعیت این منزل مسکونی در ساعات اولیه گروه‌های جهادی بسیج جهت تعمیر و بازسازی این منزل مسکونی بسیج شدند.

وی افزود: صبح امروز نیز بسیجیان گروه‌های جهادی سپاه ناحیه لنده اقدامات لازم را برای تعمیر و بازسازی این منزل مسکونی آغاز کردند که فرایند آماده‌سازی و تعمیر این منزل مسکونی در حال اجرا است.

روح الله ویسی تصریح کرد: باتوجه به میزان خسارت‌های ناشی از این آتش سوزی نیاز است شهروندان مشارکت و همکاری لازم را با گروه های جهادی جهت تکمیل و تسریع کار این منزل مسکونی داشته باشند.

وی افزود: نیاز است ادارات و نهادهای مختلف نیز در یاری رساندن به این خانواده نیازمند، همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند تا بخشی از نگرانی این خانواده در روزهای سرد زمستانی بر طرف شود.

تصاویرتکمیلی در زیر آمده است:

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منزل مسکونی سپاه ناحیه لنده گروه های جهادی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده