Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات‌های عزاداری در آستانه فرا رسیدن ایام عزاداری دهه اول فاطمیه برنامه‌های خود را اعلام کردند. خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: با فرارسیدن ایام عزاداری دهه فاطمیه اول هیات‌های عزاداری مختلف برنامه‌های خود را اعلام کردند که لیستی از هیات‌ها را روز گذشته منتشر کردیم.   برنامه ۵ هیات عزاداری دیگر کشور با نوای مداحان سرشناس در ادامه ارایه می‌شود: نریمان پناهی این مداح اهل بیت (ع) امشب سه‌شنبه دوم دی‌ماه در هیات خیمه‌گاه حسینی مرثیه‌خوانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید شهاب سخنرانی خواهد داشت.   این مراسم امشب سه‌شنبه دوم دی‌ماه از ساعت ۱۷ در چهارراه نظام آباد، خیابان مدنی شمالی، خیابان فتاحی (طاووسی) ٰ بن بست شهریاری برگزار خواهد شد.   مهدی سلحشور جلسه هفتگی هیات فاطمیون قم در روز چهارشنبه سوم دی‌ماه نیز ویژه شهادت حضرت زهرا (س) خواهد بود. در این مراسم حجت‌الاسلام سیدجلال موسویان سخنرانی و مهدی سلحشور و محمدجواد احمدی مرثیه‌خوانی خواهند کرد.   این مراسم فردا چهارشنبه سوم دی‌ماه از ساعت ۱۸ در حسینیه فاطمیون واقع در قم، میدان بسیج، خیابان ایرانی برگزار خواهد شد.     امیر کرمانشاهی جلسه عزاداری فاطمیه اول هیات مصباح‌الهدی مشهد از روز پنجشنبه چهارم دی‌ماه به مدت ۵ شب برگزار خواهد شد. در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی گودرزی سخنرانی و امیر کرمانشاهی مرثیه‌خوانی خواهد کرد.   این مراسم از نماز مغرب و عشاء در حسینیه آیت‌الله شاهرودی واقع در خیابان امام رضا، امام رضا ۱۹ برگزار خواهد شد.   محسن عرب خالقی جلسه هفتگی هیات آل یاسین نیز امشب سه‌شنبه دوم دی‌ماه به مناسبت ایام فاطمیه برگزار خواهد شد. در این مراسم مهدی توکلی سخنرانی و محسن عرب‌خالقی مرثیه‌خوانی خواهد کرد.   این مراسم از ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه شهید همت واقع در میدان شهدا، خیابان ناطقی برگزار خواهد شد.   روضه شاهزاده قاسم و در نهایت هیات شاهزاده قاسم در شرق تهران نیز مجلس عزاداری فاطمیه اول خود را از امشب سه‌شنبه دوم دی‌ماه به مدت ۶ شب در حسینیه شهید علقمه واقع در بزرگراه حاج قاسم سلیمانی، خیابان استاد حسن بنا (مجیدیه شمالی)، بعد از خیابان پرتوی، انتهای کوچه شاهمرادی برگزار خواهد کرد.   در این مراسم حجج‌اسلام مهدی کشاورز و محمد سجاد باقی سخنرانی و امیر کرمی، سید وحید مصطفوی، عماد بهرامی، امیرحسین فیضی و محمدرضا داودآبادی مرثیه‌خوانی خواهند کرد.   بیشتر بخوانید: نرده‌های اطراف حرم حضرت رقیه (س) جمع آوری شد+ عکس انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: عزاداری فاطمیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عزاداری فاطمیه برگزار خواهد شد مرثیه خوانی فاطمیه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌های مرثیه خوانی میثم مطیعی در ایام عزاداری شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) اعلام شد.

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) با نوای میثم مطیعی به شرح زیر است:

ترتیل‌خوانی و بیان نکات تفسیری: حاج میثم مطیعی

سخنران: حجت الاسلام استاد قرائتی

مداحی و عزاداری: میثم مطیعی

زمان: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰:۳۰

مکان: تهران، میدان شیخ بهایی، ده ونک آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر (ع)

عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

سخنران: حجت الاسلام امامی

با مداحی: میثم مطیعی

زمان: جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱:۳۰

مکان: ارومیه، بلوار ۷ تیر، جنب ترمینال شهرستان، حسینیه اعظم ثارالله ارومیه

عزاداری شام شهادت امام جعفر صادق (ع)

سخنران: حجت الاسلام سیدحسین آقامیری

با مداحی: میثم مطیعی

زمان: شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز عصر

مکان: قم، حرم مطهر حضرت معصومه (س) شبستان امام خمینی (ره)

کد خبر 6093891 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود