Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عصر امروز در مراسم به آب اندازی دومین نفتکش افراماکس ساخته شرکت صدرای بوشهر، با اشاره به دو مناسبت پیش رو، بیان کرد: از یک سو به سالروز شهادت سردار سلیمانی نزدیک می‌شویم کسی که به دست شقی‌ترین افراد کنونی و به گفته خود شهید ترامپ قمارباز به شهادت رسید، و از سوی دیگر در ماه آینده شاهد خروج ترامپ از کاخ سفید خواهیم بود که تقارن این دو مناسبت برای ما معنا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کسی که شهید سلیمانی را به شهادت در حالی که هنوز یک سال از ریختن خون پاک شهید سلیمانی نگذشته به زباله دان تاریخ می‌پیوندد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ادامه داد: مراسم به آب اندازی نفتکش افراماکس، یک پیام دارد هم برای سرردگان آمریکا و هم برای غربی‌ها و همه کسانی که در جبهه استکبار علیه ملت ما توطئه می‌کنند و نقشه می‌کشند واین پیام آن است که جوانان عزیزمیهن اسلامی در هر شرایط حتی سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری، این قدرت را دارند که هر آنچه را اراده کنند در دستانشان باشد چه درخشکی چه دریا چه زیر زمین و چه در هوا.

محمد عنوان کرد: از افتخارات فرزندان این سرزمین است که ما هیچ بن بستی را احساس نمی‌کنیم.

او گفت: غربی‌ها معمولا هنگام ترک جایی، مهمانی خداحافظی یا گودبای پارتی می‌گیرند ما هم این مراسم را برای گودبای پارتی آقای ترامپ می‌گذاریم. این نفتکش در دوسال که شاهد فشار‌های حداکثری و اوج تحریم‌ها بودیم ساخته شده و با وجود فشار‌ها به صورت تمام ایرانی با مهندسی و لایسانس ایرانی درشرکت صدرا تکمیل شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: امیدواریم با همین روحیه و عزم جهادی دشمن را به طور کلی نابود کنیم تا متوجه شود که تحریم‌ها و فشار‌ها فایده ندارد و باید در مقابل اراده ملت عزیز ما سر تعظیم فرود آورد.

محمد تاکید کرد: قرارگاه خاتم در هر حوزه که فعالیت دارد خوش درخشیده و کار‌های بزرگی انجام داده و یکی از این کار‌ها تکمیل زنجیره ارزش در صنایع دریایی است؛ که یکی از حوزه‌های مهم صنعت در جهان است و کشور‌های معدودی براین حوزه تسلط دارند.

او گفت: ما توانسته‌ایم در تمام بخش‌های صنایع دریایی خودکفایی را رقم بزنیم. در دو سال گذشته ۱۰ سکوی ۲۵۰۰ تنی در صدرا ساخته و سپس در دریا نصب شده است که ساخت و نصب هر کدامشان صاحب رکورد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به توان شرکت صدرا درساخت شناور‌های بزرگ و تعمیرات شناورها، تاکید کرد: ما توان داریم که هرشناوری با هر کاربری و ابعادی را چه رزمی، چه صیاد، چه فله بر و نفتکش بسازیم.

محمد بیان کرد: شرکت صدرا بعد ازدوره‌ای که مشکلاتی داشت با مدیریت قرارگاه خاتم توانسته افتخارآفرینی کند.

او افزود: هم به سهامداران و هم به خدمتگزاران در صدرا اعلام می‌کنم که توافق نهایی طرح میدان رشادت انجام شد که جهشی در این مجموعه ایجاد خواهد کرد. همچنین صدرا به تازگی قرارداد تعمیرات خطوط لوله پارس جنوبی و تعمیرات ۱۸ سکو را منعقد کرده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عنوان کرد: صدرا توافق‌هایی نیز برای ساخت تعدادی شناور صورت داده که طرح‌های جدید به سبد صدرا اضافه خواهد کرد. باید از توان مهندسی و نیرو‌های خوبی که در صدرا هستند و برای نظام افتخار آفرینی می‌کنند، بهره ببریم و این مسیر بالندگی صدرا مستمر و ممتد باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افراماکس نفتکش شرکت صدرا قرارگاه خاتم الانبیا سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء فشار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز