Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «قباد محمدی» روز سه شنبه در کارگروه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور استان کرمانشاه افزود: بعد از اجرای دستورالعمل سازمان غذا و دارو مبنی بر اخذ مجوز شرکت‌های پخش لوازم آرایشی و  بهداشتی از معاونت‌های غذا و دارو، داروخانه‌ها حق خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از شرکت‌هایی که مجوز دریافت نکرده‌اند را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با شرکت‌هایی که از معاونت غذا و دارو مجوز دریافت نکرده اند برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه مواد آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیرمجاز و دارای مواد شیمیایی خطرناکی هستند، سعی بر این است که کالاهای فوق به صورت سالم و دارای برچسب اصالت و سلامت به دست مردم برسد.

او برخوردهای قانونی دایم و مستمر با متخلفان را ضروری دانست و تصریح کرد: در مرحله اول، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزش در این خصوص برای ما اولویت دارد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: باتوجه به اینکه دارو و تجهیزات پزشکی با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می شود، شاهد خروج این اقلام از کشور هستیم هرچند که با همکاری شما عزیزان قاچاق دارو و تجهیزات کمتر شده است.

محمدی افزود: متاسفانه کالاهای سلامت محور قاچاق و تقلبی همواره وجود دارد و اگر آموزش، فرهنگ‌سازی و بازرسی‌ها مستمر نباشند نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت.

وی از همکاری تمام دستگاه‌ها در مقابله با ویروس کرونا سپاسگزاری کرد و گفت: همیاری همه دستگاه‌ها موجب شد در راه مقابله با بیماری کویید ۱۹ با مشکلات چندانی مواجه نشویم.

برچسب‌ها فرآورده های آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سازمان غذا و دارو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرآورده های آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سازمان غذا و دارو فرآورده های آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سازمان غذا و دارو اخبار کنکور غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی