Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – دیدار تیم‌های مس سونگون و بازارهای روز کوثر اصفهان با برتری ۲ بر صفر مس به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های مس سونگون ورزقان و بازارهای روز کوثر اصفهان در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 15:30 امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این دیدار دو تیم بازی پایاپایی داشتند و تا دقیقه دقایق پایانی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در ادامه و دقیقه 17 توپ توسط میثم خیام وارد دروازه نماینده اصفهان شد تا نخستین گل بازی به نفع مس سونگون به ثمر برسد.

پس از گل نخست بازی، بازیکنان دو تیم تلاش مضاعفی برای گلزنی داشتند اما در نیمه نخست توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با برتری یک بر صفر مس سونگون به پایان رسید.

لیگ برتر فوتسال| مس سونگون به دنبال جبران شکست هفته اول/ مچ‌اندازی گیتی‌پسند و فردوس سرسختطیبی نامزد حضور در تیم منتخب سال 2020 فوتسال جهانوضعیت قهرمانی لیگ برتر فوتسال در این فصل غیرقابل پیش‌بینی است

در نیمه دوم بازیکنان تیم مهمان شروع بهتری داشتند و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه مس سونگون خلق کردند اما واکنش‌های دروازه‌بان مس مانع فروپاشی دروازه این تیم شد. در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شده و بازیکنان تیم میزبان نیز موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند.

در دقایق پایانی، بازی با سرعت بیشتری دنبال شد و مس سونگون در دقیقه 38 توسط محمد زارعی به گل دوم خود رسید. پس از گل دوم مس سونگون بازیکنان این تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما دروازه‌بان تیم مهمان اجازه استفاده از این موقعیت‌ها را به بازیکنان تیم میزبان نداد. در سوی مقابل بازیکنان تیم بازارهای روز کوثر اصفهان نیز موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که تیرک دروازه مانع فروپاشی دروازه تیم میزبان شد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و بازارهای روز کوثر اصفهان در نهایت با برتری 2 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

انتهای پیام/116/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر اصفهان پایان رسید بازیکنان تیم تیم میزبان موقعیت ها مس سونگون بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز برگزار شد که نیمه اول این بازی، دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

داریوش شجاعیان (۱۳) و بابک مرادی (۲۰) برای هوادار و همچنین صائب محبی (۳۰- گل به خودی) برای مسی‌های گلزنی کردند.

کد خبر 6089309

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول