Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زیداله خدایاری، به همراه تعدادی از قضات صبح روز دوشنبه دوم دی‌ماه به صورت سر زده از مجموعه اداره ثبتی رودهن بازدید و ضمن تبریک به رئیس جدید اداره ثبت رودهن از خدمات و تلاش‌های کارکنان آن قدردانی کرد.

این مقام قضائی در جریان مشکلات و کمبودها و نارسایی‌های این مجموعه در جهت ارائه خدمات به مردم قرار گرفت و ضمن تآکید بر ضرورت تأمین فضای مناسب برای استقرار اداره ثبت و تکمیل کادر اداری اظهار امیدواری کرد تا مسئولین مربوطه در اسرع وقت نسبت به حل موضوع اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه قضائی بخش رودهن از دستگیری و بازداشت رئیس سابق اداره ثبت و ۳ تن دیگر از پرسنل اداری این مجموعه در دو ماهه اخیر خبر داد و اظهار داشت: این افراد به اتهام اخذ رشوه دستگیر و پرونده قضائی برای آنان تشکیل شد.

وی افزود: سه نفر از بازداشت شدگان پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی به قید وثیقه آزاده شده‌اند.

رئیس حوزه قضائی بخش رودهن گفت: همچنین رئیس سابق اداره ثبت رودهن همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

کد خبر 5102580

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری دماوند دستگیری سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران ویروس کرونا شب یلدا روز پرستار شیراز آمار کرونا پرستار کرمانشاه عکس استانها بوشهر گرگان شیوع کرونا شهرکرد شهرستان کرج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه

وزیر کشور ترکیه علی یرلیکایا می‌گوید که طی عملیات در ۱۲ استان، نیرو‌های امنیتی ۴۱ مظنون داعشی را بازداشت کردند.

به گزارش فارس؛ «ما هیچ تروریستی را تحمل نخواهیم کرد» وزیر کشور ترکیه با گفتن این جمله از عملیات ویژه برای دستگیری مظنونان داعشی خبر داد.

یرلیکایا در صفحه ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که نیرو‌های پلیس و امنیتی ترکیه طی عملیات در ۱۲ استان، ۴۱ نفر را به ظن داشتن ارتباط با داعش بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه همچنین گفت که «می‌خواهم ملت عزیزمان بدانند که ما هیچ تروریستی را تحمل نخواهیم کرد و فقط یک هدف داریم: با حمایت و دعای شما تا خنثی شدن آخرین تروریست، بدون هر گونه تردید بجنگیم».

دیگر خبرها

  • راهکارهای سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور