Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جغتایی» روز سه‌شنبه در اولین برنامه از سفر دو روزه به خراسان جنوبی با همراهی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پروژه باند دوم محور طبس - اصفهان بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه گفت: طول این مسیر در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی ۱۶۰ کیلومتر است که حدود ۲۰ کیلومتر از این محور در نیمه اول سال جاری با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد و ۳۱ کیلومتر دیگر در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید داعی افزود: با نظر مساعد و همراهی رییس امور پایش، ارزیابی و مدیریت اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور حدود ۲۰ کیلومتر دیگر از این محور در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود  و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

دومین بازدید از محورهای شهرستان طبس، پروژه احداث باند دوم محور طبس - یزد بود که مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی درخصوص روند اجرایی این پروژه گفت: از مجموع ۱۵۵ کیلومتر پروژه باند دوم محور طبس - یزد که در جغرافیای استان واقع شده، تاکنون ۱۳ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و ۲۶ کیلومتر دیگر با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در دست اقدام است.

داعی افزود: بنا به هدف‌گذاری‌های صورت گرفته تا پایان امسال، پیشرفت فیزیکی پروژه به ۴۰ درصد می‌رسد و با پیگیری‌های لازم مبنی بر تأمین اعتبار مورد نیاز پروژه، پیش بینی می‌شود ۱۰ کیلومتر دیگر از این محور تا پایان سال مالی ۹۹ (تیرماه ۱۴۰۰) زیر بار ترافیک برود.

وی در بازدید رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه از محور طبس - دیهوک هم گفت: در سنوات گذشته ۲ و نیم کیلومتر از این محور در قالب ساماندهی ورودی کمربندی طبس تکمیل شده و زیر بار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: عملیات زیرسازی حدود پنج کیلومتر دیگر با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز متناسب با اعتبارات ابلاغی عملیات تکمیل این قطعات نیز انجام خواهد شد.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه در ادامه بازدیدهای امروز از محورهای استان و پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به خراسان جنوبی، از باند دوم محور سه راهی راهداران - بیرجند بازدید کردند.

۲۲ کیلومتر در قالب سه قطعه و با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد در دست اجراست و برنامه‌ریزی شده اوایل سال ۱۴۰۰ حدود ۱۲ کیلومتر از این محور تکمیل شود و زیر بار ترافیک برود.

بازدید از پروژه احداث باند دوم محور دیهوک - فردوس، پروژه ورودی محور بشرویه از سمت خدآفرید و سه راهی بشرویه به منظور پیگیری پایدار کردن ردیف بودجه محور و اتصال بشرویه به شبکه بزرگراهی کشور، پروژه‌های احداث باند دوم در محورهای فردوس - سرایان - سه راهی روم و محور قاین - بیرجند از دیگر برنامه‌های جغتایی در سفر به خراسان جنوبی بود. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در بازدید از محور فردوس - سرایان - سه راهی روم گفت: طول کل این محور ۱۲۶ کیلومتر است که تاکنون ۳۶ کیلومتر از آن تکمیل شده و زیر بار ترافیک رفته است.

داعی اظهار داشت: هفت کیلومتر دیگر هم آماده آسفالت است.

برچسب‌ها بهسازی راه ها سازمان برنامه و بودجه وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی تردد جاده ای اعتبارات پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها سازمان برنامه و بودجه وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی تردد جاده ای اعتبارات بهسازی راه ها سازمان برنامه و بودجه وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی تردد جاده ای اعتبارات اخبار کنکور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی سازمان برنامه و بودجه زیر بار ترافیک باند دوم محور کیلومتر دیگر محور طبس سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد