Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شهرک صنعتی پارسیان با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: پیرو پیگیری اصحاب رسانه و مطبوعات خراسان رضوی از مشکلات این شهرک به ویژه در حوزه راه نامناسب و تصفیه خانه نیمه تمام آن که مشکلات زیادی برای واحدهای تولیدی به وجود آورده بود دادگستری استان برای حل این موضوع ورود کرد.

علی بختیاری افزود: شهرک صنعتی پارسیان، شهرکی خصوصی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی است و صاحبان واحدهای تولیدی در این شهرک از تسهیلات بانکی و کمکهای دولت بهره نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی پارسیان در ابتدا ناحیه صنعتی بود که به دلیل مشکل وقفی بودن اراضی و اسناد مرتبط با آن نتوانست مجوز شهرک صنعتی را از شرکت شهرکهای صنعتی استان دریافت کند.

مدیر شهرک صنعتی پارسیان گفت: علاوه بر این شهرک صنعتی پارسیان با مشکلات زیرساختی زیادی مواجه است از جمله این که شکل هندسی ورودی آن مشکل فنی دارد، جاده ورودی آن باریک، دوطرفه و ناایمن است و ۱۶ سرعت گیر در این جاده نصب شده که تردد را دچار مشکل می‌کند.

بختیاری افزود: تصفیه خانه این شهرک در سال ۱۳۸۹ با هزینه ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع مالی بخش خصوصی ساخته شد اما پیمانکار در میانه راه فعالیت را متوقف و آن را رها کرد و پیگیری‌های قضایی در این زمینه راه به جایی نبرد و این پروژه نیمه کاره باقی ماند.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات مزبور که مشروح آن در اختیار دادگستری خراسان رضوی قرار گرفته است معاون قضایی دادگستری از نزدیک با مشکلات این شهرک آشنا شد و مقرر کرد در اسرع وقت نشستی با حضور شهردار و بخشدار مُلک آباد برگزار و طرح پیشنهادی برای اصلاح هندسی جاده ورودی به امان آباد بررسی شود و سپس در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گیرد تا برای تصویب  به شورای حمل و نقل و ترافیک استان برود.

او ادامه داد: معاون قضایی اداره کل دادگستری خراسان رضوی دستور اکید داد که مشکلات مربوط به راه امان آباد باید در مدت یک ماه حل و مسیر برای استفاده از صنعتگران بهسازی شود.

مدیر شهرک صنعتی پارسیان مشهد گفت: مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی نیز که در این بازدید حضور داشت، به شهرک صنعتی پارسیان مهلت ۹ ماهه داد تا با استفاده از تسهیلات بانکی نسبت به تکمیل عملیات اجرایی تصفیه خانه اقدام کند.

بختیاری افزود: از آنجا که تصویب شهرک صنعتی خصوصی پارسیان به شهرک صنعتی مصوب غیردولتی نیاز به مشکلات مربوط به اسناد داشت در این بازدید مقرر شد نقشه کل این شهرک به شرکت شهرکهای صنعتی استان ارسال شود تا بتواند مجوز لازم در این خصوص را دریافت کند.

وی با بیان این که ۲۵ واحد صنعتی در شهرک پارسیان فعال است و در صورت اجرای طرح توسعه آن ۷۳ واحد صنعتی دیگر نیز در آن فعال می‌شوند اظهار امیدواری کرد با ورود دادگستری به حل مشکلات مربوط به راه و تصفیه خانه، سه واحد تعطیل این شهرک دوباره فعالیت خود را از سرگیرند.

شهرک صنعتی پارسیان مشهور به امان‌آباد واقع در نزدیکی شهر مُلک‌آباد از توابع شهرستان مشهد است که کاملا خصوصی است. در سال ۱۳۷۲ مجوز راه‌اندازی ناحیه صنعتی برای پارسیان صادر شد و در سال ۱۳۹۶ از ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی ارتقا یافت اما نتوانست مجوز کامل خود را برای کسب مجوز شهرک صنعتی غیردولتی به دست آورد.

خبرنگاران ستاد پایش تولید خراسان رضوی ۲۱ مردادماه امسال از شهرک صنعتی پارسیان بازدید و مشکلات آن را در اخبار و گزارشهای مختلف تشریح کردند که ورود دادگستری خراسان رضوی در نتیجه گزارشهای رسانه‌ها از مشکلات این شهرک صنعتی است.

برچسب‌ها پارسیان مشهد تصفیه خانه شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان مشهد تصفیه خانه شهرک صنعتی پارسیان مشهد تصفیه خانه شهرک صنعتی اخبار کنکور دادگستری خراسان رضوی تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد