Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - به مناسبت هفته پژوهش، پژوهشگران برتر استان زنجان معرفی شدند که در این بین عباس بابایی معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان به‌عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان زنجان امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم عباس بابایی معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به‌عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی انتخاب شد. محمدرضا اروجی عضو هیئت علمی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان دیگر  پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی استان زنجان است.

فرهاد بیات از اساتید گروه برق دانشگاه زنجان و مسعود احمدی مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان به‌شکل مشترک به‌عنوان برگزیدگان پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی امسال انتخاب شدند.

روند رو به نزول فردنگاری‌های پژوهشی در جایزه کتاب سال/ بلای ارتقا گریبان‌گیر نشرامضا تفاهمنامه بین پژوهشگاه دفاع مقدس و سازمان جغرافیایی وزارت دفاعحمایت ایدرو از اقدامات فناورانه/ ایجاد نخستین پژوهشگاه گیربکس در کشور

همچنین "یوسف مرتضوی" و "محسن سلیمانی" به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم‌پزشکی، "ندا زند" و "علی گنج‌خانلو" به‌عنوان پژوهشگران برتر گروه کشاورزی و منابع طبیعی، "رباب افشار"، "محمد قلی‌نژاد"، "عباس‌علی زمانی" و "حسین حقی" به عنوان پژوهشگران برتر گروه علوم پایه، "محمود عظیمی"، "محمداسماعیل سلیمی" و "زهره ترابی" به‌عنوان پژوهشگران برتر گروه معماری و هنر انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم، عباس بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه استان سابقه پژوهشگر برتر استان زنجان در سال 95 و همچنین پژوهشگر برتر کل سپاه در جشنواره امام علی(ع) در سال 97 را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده سپاه پژوهشگر برتر گروه علوم عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی برتر استان زنجان پژوهشگران برتر انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری