Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدموسی خادمی گفت:احداث کارخانه نوآوری لرستان زیربنای سایر کارهای دیگر است که امیدواریم منابع آن به سرعت تامین شده تا بتوانیم این طرح را در استان به سرعت عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی در  حاشیه جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید که  با موضوع جمع بندی سفر سورنا  ستاری معاون  علمی و فن آوری ریاست جمهوری برگزار شده بود با اشاره به دومین سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در دو سال اخیر به استان لرستان گفت :در جریان بازدید دکتر ستاری از پروژه های مختلف مشخص شد که بخش عمده‌ای از آنچه در سفر قبلی قول داده‌اند به خوبی به مرحله عمل و اجرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به عنایت و توجه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به مناطق کمتر توسعه یافته افزود: در دو سه سال اخیر وضعیت مالی و اقتصادی به نحوی بود که خیلی از کارهایی که افراد تصور می کردند از سال ۹۷ و ۹۶ مانده قابل اجرا نیست که با تلاش و همت دکتر ستاری و مجموعه، این موضوع  در کل کشور به عنوان یک مسئله طرح شد و ضمن جذب منابع ،صندوق نو آوری و شکوفایی نیز فعال شده  و تسهیلات خوبی نیز پرداخت شده است که جای تقدیر دارد.

 خادمی  تصریح  کرد: امروز در معیت  معاون محترم ریاست جمهوری از چند پروژه مختلف در خرم آباد بازدید بعمل آمد و خواسته هایی مطرح شد که در جلسات مقدماتی و قبل از سفر نیز  در قالب ۱۲ بند به اطلاع رسیده است که لیست خواسته ها در  قالب صورتجلسه تنظیم شده تا هم نتایج آن را در استان ببینیم و هم قابل پیگیری باشند.

 استاندار لرستان  ایجاد کارخانه نوآوری را کاری مهم ،پایه‌ای و اساسی دانست و یادآورشد : این مهم زیربنای سایر کارهای دیگر است که  امیدواریم منابع آن به سرعت تامین شده تا بتوانیم این طرح را در استان به سرعت عملیاتی کنیم.

او  بیان کرد: در جریان سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به استان لرستان اقداماتی مثل بازدید از  مرکز تحقیقات کشاورزی دانشگاه لرستان، پارک علم و فناوری لرستان ، محل احداث کارخانه نوآوری واحد تولید و تکثیر گونه های اس پی اف در بخش علوم حیوانات ازمایشگاهی علوم‌پزشکی، محوطه کارگاهی فن آوران مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ،دیدار و گفتگو با مدیران شرکت توسعه منابع پیشرفته فرتاک ،کلنگ‌زنی آغاز طرح واگذاری بخشی از اراضی پارک علم و فناوری به شرکت‌های دانش بنیان،  مرکز نوآوری دانشگاه لرستان،   شرکت دانش بنیان تولید لوازم پزشکی گوهر شفا ،بازدید از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی پرورش مرغ بومی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان انجان گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خادمی کارخانه نوآوری کارخانه نوآوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،صحرایی افزود:  طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه ای در پارک فناوری استان و همچنین دو مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک علم فناوری و دانشگاه رازی راه اندازی می شود.
محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در حاشیه نشست پیگیری پروژه های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ عنوان کرد: عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.
مدیر ارشد استان گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخير با وزیر ارتباطات و معاونین ایشان صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود