Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران ظهر امروز پس از بازدید از روستای شوران شهرستان پیشوا و طرح آبرسانی به روستاهای علی آباد خالصه، قشلاق گنجی و اهیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با هدف خدمات‌رسانی مستمر و در راستای تأمین و توزیع پایدار آب شرب روستائیان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: این طرح آب‌رسانی در راستای نوسازی خطوط انتقال و جمع آوری آب چاه‌های روستاهای شهرستان پیشوا که با ۲ هزار و ۱۰۰ متر لوله‌گذاری از روستای زواره بید تا شوران با استفاده از لوله ۲۰۰ پلی‌اتیلن اجرا می‌شود.

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران با اشاره به نقش پدافندی این خط انتقال آب در روستای شوران پیشوا، خاطرنشان کرد: با اجرای این خط پدافندی علاوه بر این که میزان ظرفیت انتقال آب افزایش می‌یابد در جبران افت فشار روستاهای یاد شده نقش مهمی ایفا می‌کند.

نامداری با اشاره وضعیت آبرسانی به روستاهای پیشوا، گفت: تأمین و توزیع آب شرب روستاهای پیشوا مطابق برنامه و با اجرای طرح‌های مختلف انجام می‌شود و این روند خدمات‌رسانی به شکل مستمر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که علاوه بر ارتقای کمی خدمات آبرسانی، ارتقای کیفی و بهداشتی آن نیز بسیار حائز اهمیت است، افزود: با توجه به این که طرح آبرسانی و لوله‌گذاری روستای شوران با هدف اصلاح و بازسازی خطوط آبرسانی این روستا انجام می‌شود با اجرای این طرح وضعیت کیفی و بهداشتی آب شرب روستا ارتقا پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران در پایان ابراز کرد: کنترل کیفی و بهداشتی آب شرب روستائیان جنوب شرق استان تهران به صورت روزانه و مستمر با پایش آنلاین منابع تولید، شبکه توزیع، خطوط انتقال و مخازن با اجرای آزمایش‌های مختلف شیمی، فیزیک و میکروبی توسط متخصصان آزمایشگاه مرکزی شرکت انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آب روستا استان تهران خطوط انتقال انجام می شود استان تهران آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آبفای هرمزگان، آخرین وضعیت پروژه‌های آبرسانی شهرستان خمیر، بستک و قشم با حضور ذوالفقار مهدی زاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بررسی شد.

در این بازدید وضعیت پیشرفت فیزیکی دو پروژه بزرگ و تأثیرگذار آبرسانی شامل خط انتقال آب از آب شیرین کن خلیج فارس به بخش‌های کهورستان و رویدر و خط انتقال آب از آب شیرین کن چارک به شهرستان بستک مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و پروژه‌های تکمیل شده با هدف تأمین آب شهرای لافت و درگهان و روستاهای مسیر مورد ارزیابی قرار گرفت.

مهدی زاده در بازدید از شهرستان خمیر، اهمیت تسریع در آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر مورد تاکید قرار داد و افزود: لوله‌های این پروژه خریداری و در مسیر پروژه تخلیه شده است.

وی وضعیت ایستگاه در حال احداث کهورستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: کیفیت احداث این پروژه بالاست و با تکمیل فاز دوم خط انتقال آب از آب شیرین کن خلیج فارس وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه با سفر به شهرستان بستک از روند پروژه آبرسانی به شهرستان بستک بازدید کرد و گفت: این پروژه نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا را تأمین خواهد کرد و باعث پایداری وضعیت آب در این شهرستان می‌شود.

وی گفت: این پروژه به صورت ۱۰ پیمان و با اعتبار ۱,۲۰۰ میلیارد تومان فعال است.

مهدی زاده ادامه داد: نیاز آبی این شهرستان از آب شیرین کن واقع در چارک با اجرای ۴۲ کیلومتر خط انتقال به شهر جناح تأمین می‌شود که با اجرای ۲۸ کیلومتر باقیمانده تا شهر بستک آبِ آب شیرین کن چارک به شهر بستک خواهد رسید.

به گفته معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، طرح آبرسانی از چارک به جناح و بستک با توجه به مشکلات موجود و کم آبی یک ضرورت است که امیدواریم به سرعت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ادامه این بازدید، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به تشریح جزئیات خط انتقال آب از چارک به بستک پرداخت و گفت: در اجرای خط انتقال، ۵ باب ایستگاه پمپاژ، ۶ باب مخزن با حجم ۱۱ هزار متر مکعب و ۲۲ کیلومتر شبکه برق پیش بینی شده است.

وی افزود: برای تأمین نیاز آبی بستک و روستاهای مسیر، یک باب آب شیرین کن با ظرفیت ۸ هزار متر مکعب در شبانه روز پیش بینی شده است.

مدیرعامل آبفا، پیشرفت فیزیکی کل پروژه را ۴۰ درصد عنوان کرد که با تکمیل آب شیرین کن، اتفاق بزرگی در زمینه آبرسانی به شهرستان بستک صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6089450

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح