Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، «یاریو لوین» رییس پارلمان رژیم صهیونیستی بدون ذکر جزییات تنها گفت که امروز چهارشنبه بیست و سومین کنست اسرائیل منحل و انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی ۲۳ مارس سال آینده (۳فروردین ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی ۱۲ آذرماه گذشته با اکثریت آرا به کلیات طرح انحلال خود رای داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب این رژیم برای برگزاری انتخابات زودهنگام آماده می شود.

۶۱ نفر از ۱۲۰ نماینده پارلمان به پیش‌نویس قانون انحلال پارلمان رای مثبت و ۵۴ نماینده رای منفی دادند و باقی اعضای پارلمان نیز در جلسه رای گیری حضور نداشتند.

بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل و رئیس حزب آبی-سفید این رژیم و وزیران حزب او به این قانون رای مثبت دادند.

طبق قانون اسرائیل با انحلال پارلمان، انتخاب زودهنگام پارلمان طی ۹۰ روز برگزار می شود و این چهارمین انتخابات کنست در کمتر از ۲ سال گذشته است.

 پارلمان رژیم صهیونیستی ۲۳ آذرماه ۹۸ نیز به علت وجود اختلافات سیاسی به وجود آمده میان احزاب و ناتوانی رهبران در تشکیل کابینه، طرح انحلال کنست را تصویب کرد.

با وجود اختلافات ریشه‌ای و حل نشدنی در مدت یک سال گذشته میان احزاب و رهبران سیاسی رژیم صهیونیستی، پارلمان تصمیم به برگزاری انتخابات چهارم گرفته است.

اختلاف اصلی حزب آبی - سفید و لیکود به عنوان احزابی که بیشترین شمار نمایندگان در کابینه ائتلافی را دارند، تصویب بودجه بود، حزب تحت رهبری نتانیاهو بر این باور بود که بودجه باید یکسال تصویب شود، اما حزب تحت رهبری گانتس عقیده داشت،لایحه بودجه می بایست ۲ ساله و مطابق با توافق کابینه انجام گیرد.

برچسب‌ها پارلمان رژیم صهیونیستی بنی گانتس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارلمان رژیم صهیونیستی بنی گانتس پارلمان رژیم صهیونیستی بنی گانتس اخبار کنکور پارلمان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است