Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اروپا نخستین منطقه در جهان به شمار می‌آید که شمار قربانیان ویروس کرونا در آن در روز سه‌شنبه از 500 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش رویترز، عبور قربانیان کرونا در اروپا از 500 هزار نفر در حالی صورت می‌گیرد که گونه جدید ویروس کرونا که با نام کرونای انگلیسی شناخته می‌شود اقدامات پیگشیرانه در این منطقه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 30 درصد از قربانیان ویروس کرونا در جهان از اروپا هستند و شمار قربانیان این ویروس در اروپا طی ماه‌های اخیر افزایش داشته اشت.

از زمانی که اولین قربانی ویروس کرونا در فرانسه در ماه فوریه گذشته گزارش شد تا زمانی که تعداد قربانیان ویروس کرونا در اروپا به 250 هزار نفر برسد تقریبا 8 ماه به طول انجامید اما تنها 60 روز زمان نیاز بود تا قربانیان ویروس کرونا در اروپا از 250 هزار نفر به 500 هزار نفر برسد.

بر اساس آمار رویترز، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان به حدود 77 میلیون و پانصد هزار نفر رسیده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از یک میلیون و 710 هزار نفر فراتر رفته است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: اروپا ویروس کرونا رویترز فرانسه قربانیان ویروس کرونا کرونا در اروپا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند