Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ قیمت مسکن در محله‌های جنوبی تهران معمولا از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است؛ غالبا تعداد آپارتمان‌های متراژ بالا در این محله‌ها کم است؛ همچنین به علت بافت قدیمی محله‌های جنوبی آپارتمان‌های نوساز نیز در این محله‌ها کمتر دیده می‌شود؛ اما در یک ماه اخیر معاملات نوسازها در محله‌های جنوب تهران کاهش شدیدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازی آباد، مسعودیه، افسریه، بریانک، شوش، بازار تهران، خزانه، باغ آذری، چهار صد دستگاه و... از محله‌های معروف جنوبی تهران است. در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معدود معاملاتی که برای واحدهای نوساز در محله‌های جنوب تهران انجام شده است، خواهیم پرداخت.

چهارصد دستگاه محله‌ای در منطقه14 شهرداری تهران است. یک واحد آپارتمان 80متری و نوساز در این محله متری 22میلیون و 687هزار تومان و در مجموع یک میلیارد و 815میلیون تومان معامله شد.

افسریه نیز محله‌ای در جنوب شرق تهران است. متوسط قیمت مسکن در این محله غالبا از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است. یک واحد آپارتمان 135متری و نوساز در افسریه متری 19میلیون و 740هزار تومان و خانه‌ای 62متری و نوساز در همین محله متری 21میلیون و 989هزار تومان امضا شد. یک واحد آپارتمان 47متری و نوساز در محله شوش متری 13میلیون و 829هزار تومان و واحدی 120متری در محله بریانک متری 15میلیون و 250هزار تومان به فروش رفت.

قیمت مسکن برای واحدی 112متری و نوساز در استاد معین 3میلیارد و 350میلیون تومان بوده است؛ همچنین برای خرید واحدی 68متری و نوساز در جوادیه باید یک میلیارد و 300میلیون تومان پرداخت کرد.

گفتنی است؛ قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده در یک ماه اخیر بوده و به علت کاهش تعداد معاملات آپارتمان‌های گران‌تر و ارزان‌تر نیز در این محله قیمت‌گذاری می‌شود.

پربیننده ترین قیمت مسکن در پونک تهران قیمت خانه‌های بالای ۱۰۰متر در قلب تهران +جدول قیمت آپارتمان‌‌های نوساز منطقه۷ تهران اجاره‌بها سر به فلک کشید/ افزایش ۱۰۱.۸درصدی قیمت زمین و ساختمان کلنگی نسبت به سال گذشته کورس قیمت خانه بین تهران و سایر شهرها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن99 قیمت مسکن در سال99 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 99 قیمت آپارتمان در سال 99 محله های جنوب قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟

اگر قصد خرید خانه در منطقه ۲۲ تهران را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت‌ها در این منطقه بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای خرید یک واحد نوساز ۱۰۰ متری در محله چیتگر تهران به سرمایه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان نیاز دارید.

آپارتمان نوساز دیگری در محله زیبادشت با متراژ ۱۲۰ متر و سه اتاق خواب به قیمت ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. همچنین، یک واحد ۱۰ ساله با زیربنای ۱۰۰ متر در این محله، هشت میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد دیگری در محله دریاچه شهدای خلیج فارس با زیربنای ۱۲۰ متر و ساخت سال ۱۴۰۰ با سه اتاق خواب به قیمت ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمانی ۲ ساله در شهرک راه آهن با ۱۱۸ متر زیربنا و دو اتاق خواب، امروز هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به قیمت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

با سرمایه‌ای حدود هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک خانه ۱۱۶ متری با سن ۱۳ سال در محله دهکده المپیک شوید. همچنین، برای خرید یک واحد ۹۰ متری با سن بنای ۱۷ سال در این محله غربی تهران به بودجه هفت میلیارد تومانی احتیاج دارید.

سرمایه لازم برای خرید واحد نوسازی در محله سرو آزاد با زیربنای ۱۸۵ متر و سه اتاق خواب، ۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار مسکن تهران در فروردین ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • قیمت آپارتمان های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد