Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع یمنی از مخالفت عناصر شورای انتقالی جنوب این کشور تحت حمایت امارات با عقب نشینی از مقرهای خود در استان ابین خبر دادند.

عناصر شورای انتقالی جنوب یمن از مدتها قبل پُست‌های امنیتی بین عدن و أبین ایجاد کرده‌اند.

این در حالیست که عربستان می کوشد بخش نظامی توافقنامه ریاض را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عناصر نه تنها از این مراکز خارج نشده، بلکه اقدام به ایجاد مراکز بازرسی امنیتی بین استان‌های عدن و ابین کرده‌اند.

مخالفت عناصر شورای انتقالی مورد حمایت امارات در جنوب یمن در حالی اتفاق می‌افتد که سفیر ریاض در یمن در واکنش به تشکیل دولت ائتلاف گفته بود که این دولت به‌زودی در شهر عدن مستقر خواهد شد.

به تازگی عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن از تشکیل یک کابینه خودخوانده در یمن خبر داده است.

کد خبر 5102651 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی شورای انتقالی جنوب ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه دونالد ترامپ ایران سوریه عربستان سعودی ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 قاسم سلیمانی لبنان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد