Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ملی در راستای تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی، بسیار ارزشمند بوده و در مدت کمتر از ۲۴ ماه تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اصلی ترین محصول تولیدی در پتروشیمی ارومیه اسید سولفوریک است، برای تبدیل آن به یک محصول با ارزش دیگر، این طرح را در سال ۱۳۹۷ آغاز کردیم که محصول آن ۴۹ هزار تن سولفات پتاسیم و ۵۰ هزار تن اسید کلریدریک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: این طرح با توجه به شرایط تحریم ظالمانه و عدم حضور کارشناسان خارجی، به صورت کامل توسط متخصصان داخلی راه‌اندازی شده است.

شهریاری اظهار کرد: شرکت پتروشیمی ارومیه از شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان "پترول" و هلدینگ خلیج فارس است.

وی بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد از نیروهای شاغل در این طرح، بومی هستند و زمینه اشتغال خوبی با اجرای آن فراهم شده است.

مجتمع پتروشیمی ارومیه در جاده ارومیه – مهاباد راه اندازی شده و دهها هزار تن اقلام پایین دستی تولید و روانه بازار می‌کند.

برچسب‌ها پتروشیمی جمهوری اسلامی ایران پتروشیمی آذربایجان غربی توسعه ایران پویش ملی تدبیر و امید محمدمهدی شهریاری صنایع پتروشیمی پروندهٔ خبری رایحه ماندگار تدبیر در آذربایجان‌غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پتروشیمی جمهوری اسلامی ایران پتروشیمی آذربایجان غربی توسعه ایران محمدمهدی شهریاری صنایع پتروشیمی پتروشیمی جمهوری اسلامی ایران پتروشیمی آذربایجان غربی توسعه ایران محمدمهدی شهریاری صنایع پتروشیمی اخبار کنکور پتروشیمی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم