Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد رئیسی شامگاه سه‌شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: از این مبلغ ۸۵ میلیارد ریال برابر ۳۸.۶ درصد از سوی شهروندان و بقیه از منابع اعتباری شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری تامین و هزینه می‌شود.
وی افزود: مصوبه شورای اسلامی شهرکرد در راستای ارتقای سطح کیفی و رفاه مردم چهارمحال و بختیاری همزمان با شرایط حساس کنونی شامل شیوع ویروس کرونا تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، سالانه ۵۲ هزار تن زباله در مرکز چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود که از این میزان ۷۵ درصد زباله تر و ۲۵ درصد زباله خشک است.
میانگین تولید روزانه زباله به ازای هر شخص در جهان ۳۰۰ گرم، در ایران ۶۰۰ تا ۸۰۰ گرم و در شهرکرد ۷۵۰ گرم در شبانه‌روز است.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود