Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@09:44:47 GMT

سکوت قناری، راز مرگ زن 70ساله را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۶۵۰۸

آفتاب‌‌نیوز :

اما ساعتی بعد زنگ خانه یکی از همسایه‌ها به صدا درآمد. دختر پیرزن نگران و مضطرب گفت: هر چه با مادرم تماس می‌گیرم جواب نمی‌دهد به خانه‌اش آمدم اما در را هم باز نمی‌کند خیلی نگرانم شما مادرم را ندیده‌اید؟
زن همسایه که خود نیز به ماجرا مشکوک شده بود، بلافاصله با پلیس تماس گرفته و زمانی که مأموران وارد خانه شدند با جسد پیرزن در اتاق پذیرایی و جسد خواهرزاده‌اش در آشپزخانه مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام موضوع به اورژانس و آتش‌نشانی در نخستین بررسی‌ها مشخص شد که هردو نفر بر اثر گازگرفتگی جان باخته‌اند. این در حالی بود که قناری آنها نیز جان باخته بود.

با مرگ زن 70 ساله و خواهرزاده 32 ساله‌اش، تحقیقات برای علت حادثه آغاز شد. در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که گازگرفتگی به‌دلیل نقص فنی دودکش آبگرمکن بوده است.

بدین ترتیب خانواده دو قربانی این حادثه به دادسرای امور جنایی تهران رفته و با شکایتی در شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی از صاحب خانه شکایت کردند.

دومین حادثه
شامگاه دوشنبه گذشته گزارش گاز گرفتگی مرگبار دو برادر به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور تحقیقات در رابطه با مرگ دو مرد جوان را صادر کرد.

زن همسایه که موضوع را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: مدت‌هاست که این دو برادر همسایه طبقه دوم ما هستند. یکی از آنها 33 ساله و دیگری 35 ساله است و معمولاً آنها میهمان داشتند و اگر هم از میهمان خبری نبود، صدای تلویزیون و حرف زدن‌هایشان را می‌شنیدیم. اما 24 ساعتی بود که هیچ سر و صدایی از آنها نمی‌آمد و همین مسأله شک مرا برانگیخت.

او ادامه داد: من بیرون رفتن آنها را ندیده بودم و برای همین مطمئن بودم که آنها در خانه هستند. برای اطلاع از حال و احوال آنها خودم را به طبقه بالا رساندم. قسمتی از در ورودی خانه‌شان شیشه‌ای است و زمانی که از شیشه نگاه کردم متوجه شدم که دو برادر داخل پذیرایی خوابیده‌اند. اما هر چه به شیشه زدم، دیدم که تکان نمی‌خورند و همین مسأله مرا ترساند. موضوع را به همسایه‌ها خبر دادم و با کمک آنها شیشه را شکستیم که ناگهان بوی گاز شدیدی به مشام رسید. با ورود به خانه با جسد دو برادر مواجه شدیم.
با مرگ دو پسر جوان به دستور بازپرس واحدی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای علت گاز گرفتگی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: راز مرگ جنایت هولناک قناری دو برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره

فنرباحچه و بشیکتاش یکی دیگر از دربی های معروف شهر استانبول را برگزار کردند. 

طرفداری - دو تیم فنرباحچه و بشیکتاش در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های سوپرلیگ ترکیه به مصاف هم رفتند. 

فنرباحچه در خانه بازی را بهتر شروع کرد. آن ها توپ و میدان را در اختیار داشتند. در ادامه، میزبان دو تعویض اجباری داشت و سویونجو و کرونیچ به جای بکائو و یوکسک به زمین آمدند. در دقیقه 25، داور بازی بعد از بازبینی صحنه خطا روی فرد، موسراتی را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد. در دقیقه 30، توپ از سمت چپ ارسال شد و باتشوایی با زیرکی گل اول بازی را به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

ناراحتی موسراتی بعد از اخراج از زمین به خاطر خطا روی فرد

بشیکتاش نیمه دوم را بهتر شروع کرد. آن ها سعی می کردند به گل مساوی برسند. ولی خط هافبک فنرباحچه به خوبی میانه میدان را کنترل می کرد و مهاجمان بشیکتاش فرصت خوبی به دست نمی آوردند. کم کم فنرباحچه پیشروی کرد و بشیکتاش هم به خاطر یک بازیکن کمتر، نمی توانست ریتم بازی را به نفع خود تغییر دهد. در دقیقه 69، عرفان جان کاهوه چی در سمت راست باکس پنالتی بشیکتاش صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی، گل دوم میزبان را زد. بعد از گل، بازی سرد شد چون به نظر می رسید هیچ کدام از دو تیم انگیزه ای برای تغییر نتیجه ندارند. ولی جنک توسون در دقیقه 82، با یک شوت از راه دور زیبا، یکی از گلهای خورده را جبران کرد. بازی در نهایت با برد 2-1 فنرباحچه به پایان رسید. 

اطلاعات بازی فنرباحچه و بشیکتاش روز و تاریخ برگزاری: شنبه 8 اردیبهشت 1403 / 27 آوریل 2024 ساعت: 19:30 به وقت تهران ورزشگاه: شوکرو ساراچ اوعلو (فنرباحچه) تورنمنت: هفته 34 سوپرلیگ ترکیه / فصل 24-2023 داور: ولکان بای آرسلان گلزن فنرباحچه: باتشوایی (30) - کاهوه چی (69) گلزن بشیکتاش: توسون (82) ترکیب ابتدایی فنرباحچه و بشیکتاش فنرباحچه (1-3-2-4): لیواکوویچ | کادی اوعلو، بکائو، جیکو، اوسایی | فرد، یوکسک | کاهوه چی، شیمانسکی، تادیچ | باتشوایی بشیکتاش (1-3-2-4): گونوک | ماسوئاکو، کولی، وورال، اویسال | فرناندز، موسراتی | راشیتسا، موچی، کلچسوی | مولکا نمرات بازیکنان فنرباحچه و بشیکتاش از هو اسکورد

 

 

آمار مسابقه فنرباحچه و بشیکتاش از فوتموب

 

 

جدول سوپرلیگ ترکیه

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر