Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حسامی گفت: برای جذب سرمربی تیم ملی هندبال دختران جوان در حال حاضر ۶ گزینه از کشورهای مختلف از جمله روسیه، آذربایجان کره و سه مربی هم از اروپا در نظر داریم که در حال بررسی هستیم.

مالک باشگاه اشتادسازه در گفت و گو با ایسنا در خصوص همکاری این باشگاه با فدراسیون هندبال و جذب سرمربی خارجی تیم ملی هندبال دختران اظهار کرد: مذاکراتی با مربیانی از کشورهای نروژ، دانمارک، رومانی و روسیه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همگی مربیان رزومه داری هستند که حداقل تا یک سال قبل تیم داشتند، حتی دو گزینه هم در اروپا مقام کسب کرده‌اند. هدف ما جذب مربی است که تقریبا تمام وقت و ترجیحا تنها با ۶۰ روز مرخصی در سال در اختیار تیم ملی باشد تا بتوانیم پشتوانه سازی کنیم.

حسامی در ادامه گفت: در قراردادهایمان قید خواهیم کرد که این مربی باید حتما مدرس بین المللی باشد تا بتواند کلاس‌های مربیگری در ایران برگزار کند. به حمایت فدراسیون هم نیاز داریم تا با فدراسیون جهانی در ارتباط باشد و این کلاس‌ها رسمیت پیدا کند تا مربیان ایرانی سطح دانش خود را افزایش دهند. اگر این مشکل کرونا هم حل شود ما آکادمی هندبال را هم تشکیل خواهیم داد.

مالک باشگاه اشتادسازه در پاسخ به این سوال که تعامل باشگاه با فدراسیون برای تیم ملی و هزینه‌ها چگونه است گفت: هزینه ها کلا با ما است. فدراسیون هم متعهد شده مواردی مثل توپ و اردوهای تهران را فراهم کند. بحث و انتخاب کادرفنی هم با نظر فدراسیون انجام می‌شود ما نظرمان را می‌دهیم و فدراسیون در صورتی که موافق باشد تایید می‌شود تا به امید خدا کار پیش رود.

وی در پاسخ به این سوال که اولین اردوی تیم ملی هندبال دختران از چه زمانی استارت می خورد گفت: این بستگی به برگزاری مرحله دوم لیگ دارد. به هر حال فعلا مربیانی که برای تیم ملی انتخاب می‌شوند در لیگ هم فعال هستند. بنابراین باید صبر کنیم تا لیگ تمام شود. با پایان لیگ اردوی تیم ملی استارت خواهد خورد.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی سرمربی خارجی نهایی می شود و به ایران خواهد آمد گفت: بحث دلالی در ورزش ایران زیاد است و نمی توان نام و یا کشور گزینه را از قبل بگوییم. در حال حاضر ۶ گزینه از کشورهای مختلف از جمله روسیه، آذربایجان کره و سه مربی هم از اروپا در نظر داریم. رزومه ها را گرفتیم و در حال بررسی هستیم. مذاکراتی هم با یک گزینه انجام داده ایم . مربی مد نظر ما در حال حاضر تا سه یا چهارماه درگیر یک تیم است و بعد از آن می تواند بیاید. در حال حاضر نمی توان گفت و باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

حسامی در خصوص مشکل و بدهی تیم هندبال مردان در فصل قبل لیگ برتر گفت: سال قبل در نیم فصل دوم تیم سبزوار که نه صعود و نه سقوطی داشت می خواستند فقط تیم اعزام شود. یک جلسه هم در مشهد با شخص من داشتند که اصلا بحث روی اعزام بود. ما حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان برای این تیم هزینه کردیم. برای دو مسابقه با هواپیما اعزام شدند. حتی بعد باخت به آن‌ها پاداش دادیم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه کم لطفی کردند و موضوع را به این کشاندند که بدهی داریم. می گویند باید پول برق سالنی که از ابتدا در اختیار ما نبوده و یا پول بازیکنان را پرداخت کنیم. ما به فدراسیون هم توضیح دادیم، برفرض مثال هم که این صحبت ها درست باشد آن‌ها تنها سه بازی در اختیار ما بودند و در حد همان قرار است حقوق بدهیم. البته من با همان هم موافق نبودم اما به هر صورت قرار است پرداخت کنیم.

حسامی در پاسخ به این سوال که پیش از این طبق یک نامه رسمی توافق کرده بودید که تمام هزینه ها حتی مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهید کرد گفت: کلیه هزینه ها با بدهی فرق دارد. تیمی تشکیل شده تعهداتی را قبول کرده و باید خودش پرداخت کند. بازیکنانی که باختند، ۶ بازیکن سر تمرین نیامدند و اصلا حاضر نشدند. این مسائل همه هست اگر بخواهیم بررسی کنیم. کمیته انضباطی به این موضوع اشراف کامل دارد ما هم نظراتمان را به کمیته گفتیم. ما تابع قانون هستیم.

وی گفت: ما جزو معدود تیمهایی در ایران هستیم که با وجود ۷ تیم حتی یک ریال هم بدهی نداریم. پیش پرداخت تمام تیم ها را پرداخت کردیم، تقریبا ۷۰ درصد مبالغ بازیکنان را داده ایم. ما دنبال این نیستیم که پشت سر خود بدهی بگذاریم. ما سال گذشته هم قبل از سال نو با همه تسویه کردیم.

حسامی در پایان گفت: ورود به ورزش بانوان و هندبال بانوان که بعد تبلیغاتی ندارد کار سختی است. ما می خواهیم هدف گذاری کنیم و کار جدیدی کنیم تا ورزش هندبال بانوان را از این وضعیت خارج کنیم. امیدوارم اگر بتوانیم با فدراسیون تعامل داشته باشیم به اهدافمان در ۴ سال آینده خواهیم رسید. در ۴ یا ۵ سال آینده تیم ملی هندبال ایران روی سکوهای آسیا باشد با وجودی که فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم هندبال اشتاد سازه پاسخ به این سوال تیم ملی هندبال حال حاضر هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند