Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمودی شامگاه سه شنبه در نشست شهرداران تابعه استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به درآمد بودجه‌ای پیش بینی شده شهرداری ها طی سال جاری افزود: این رقم ۷۸۲ میلیارد بود که نسبت به سال گذشته رشد ۲۸ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: از مجموع بودجه یاد شده حدود ۴۲۲.۴ میلیارد تومان به اعتبارات هزینه ای جاری و ۳۵۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیارد تومان به تملک دارایی های سرمایه ای "پروژه های عمرانی شهرداری ها" اختصاص دارد.

این مسوول ادامه داد: اعتبارات هزینه های پیش بینی شده شهرداری های استان در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۲۵ درصد و اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای ۳۲ درصد افزایش دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان ادامه داد: اعتبارت اختصاص یافته به شهرداری های استان از محل منابع ارزش افزوده طی ۶ ماهه امسال ۸۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که ۳۲ درصد از وصولی شهرداری ها را  شامل می شود.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته در این بخش حدود ۲۴۵ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شده بود که در سال ۹۷، این رقم ۱۵۶ و چهار دهم میلیارد تومان پرداخت شده بود.

به گفته این مسوول، پرداختی ۸۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ۶ ماهه امسال به شهرداری ها نسبت به سال قبل ۲۰ درصد کاهش نشان می دهد که این مهم به دلیل شرایط خاص حاکم در کشور است.

محمودی افزود: منابع ارزش افزوده از معاملات بخش اقتصادی حاصل می شود و با توجه به وضعیت کنونی کشور وصول از این طریق کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: سرانه بودجه پیش بینی شده در بودجه امسال یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که این رقم سال گذشته ۸۶۱ هزار تومان و در سال ماقبل آن، ۵۹۲ هزار تومان بود.

برچسب‌ها معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور استانداری زنجان زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور استانداری زنجان زنجان شهرداری زنجان معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور استانداری زنجان زنجان شهرداری زنجان اخبار کنکور میلیارد تومان شهرداری ها سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اگر قرار بر پیشرفت و تغییر باشد، همه مسائل از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد یقیناً توجه به دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کند.

علی اسماعیلی امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در برنامه متمرکز هفته گرامی‌داشت مقام معلم که در سالن همایش‌های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: در سایه تلاش جهادی همه عناصر موثر بر روند تعلیم و تربیت استان زنجان، شاهد توفیقات و موفقیت‌های خوبی در یک سال گذشته در استان بودیم که مدیون تلاش جهادی آنان هستیم.

وی با اشاره به ارتقاء خوب مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در جایگاه رتبه‌بندی مناطق کلی کشور، افزود: منطقه‌ای داشتیم که بالای ۲۷۰ رتبه در سال گذشته جابه‌جایی داشت که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه در خصوص خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته، رتبه یازده کشوری را کسب کردیم، گفت: رتبه خروجی امتحانات نهایی در سال‌های گذشته حدود ۲۰ بود.

او در رابطه با توسعه و گسترش رشته‌های فنی- مهارتی در استان زنجان، افزود: رشته‌های فنی و مهارتی در استان گسترش و توسعه خوبی داشتند به نوعی که از برنامه‌ پیش‌بینی شده وزارت مطبوع درصد بیشتری داشت.

اسماعیلی در رابطه با رشد ساخت و ساز مدارس استان زنجان نیز اظهار کرد: طی سال گذشته اداره‌کل نوسازی مدارس استان زنجان حدود ۲۱۷ کلاس را به آموزش و پرورش استان تحویل داد که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی از جمله توجه به اردوها و اردوگاه‌ها، توسعه فضاهای تربیتی و غیره سبب تغییر فضای تربیتی حاکم در مدارس استان زنجان شده است، افزود: کسب رتبه‌های علمی، المپیادی، قرآنی، فرهنگی در استان زنجان در سطح کشور جهش مناسبی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ زمین چمن در مدارس زنجان افتتاح شده است، گفت: توزیع سالن‌ها و چمن‌های ورزشی غالبأ در مدارس محروم، روستایی و برای استفاده در مناطقی است که کمتر نسبت به این امکانات توجه شده بود، است.

او با اشاره به اینکه توزیع شیر بعد از سال‌ها در مدارس استان زنجان انجام شد که گامی در مسیر سلامت دانش‌آموزان بود، خاطرنشان کرد: اگر قرار بر پیشرفت و تغییر باشد، همه مسائل از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد؛ یقیناً توجه به دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کرده و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست