Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی از برگزاری جشنواره گرافیکی با محوریت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری کانون فرهنگی و هنری مسجد امام صادق(ع) و پایگاه مقاومت بسیج سردار مقاومت شهید سلیمانی و انصار المهدی (عج) بیرجند خبر داد.

«صادق نوروزی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که «به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند در ادامه شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خوبی برای مردم بویژه نسل جوان دانست و افزود: هیچ‌چیز در اندیشه و سیره سردار شهید سلیمانی عزیز به اهمیت و برجستگی تبعیت از ولایت فقیه نبوده است و امسال کانون های فرهنگی و هنری نیز با ارائه و اجرای طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی» در محورهای چهارگانه قرآن و سیره اهل بیت(ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایران اسلامی به میدان خدمت آمده است.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت مسجد محمد امین(ص) بیرجند به منظور گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جشنواره آثار گرافیکی را با همکاری کانون فرهنگی و هنری مسجد امام صادق(ع) و پایگاه مقاومت بسیج سردار مقاومت شهید سلیمانی و انصار المهدی (عج) بیرجند برگزار می کند.

 

نوروزی با اشاره به اینکه این جشنواره گرافیکی با محوریت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: این جشنواره در بخش های طراحی پوستر، عکس و نقاشی دیجیتال برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۹ دی ماه است و در پایان به برگزیدگان جشنواره جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آثار در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در بخش های مختلف جشنواره آثار گرافیکی می توانند آثار خود را به آدرس Gh-soleymani۳۱۳ ارسال کنند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره آثار گرافیکی طرح ملی ایران قوی مکتب حاج قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی سردار مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)