Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: همزمان با ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار، مدافعان سلامت درمانگاه شهر هفشجان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و با حضور مسئولین ارشد این شهر تجليل شدند.

«تقی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار، مدافعان سلامت درمانگاه شهر هفشجان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و با حضور مسئولین ارشد این شهر تجليل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بوستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر هفشجان ادامه داد: در این مراسم امام‌جمعه شهر هفشجان، شهردار، هیئت امنا و مسئول بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

وی ابراز کرد: حدود یک سال از شیوع این ویروس منحوس گذشته و در این مدت مشکلات فراوانی برای مردم و خانواده ها ایجاد شده است، اما کادر درمانی و پرستاران با جان فشانی و از خودگذشتگی با قدرت در برابر این ویروس ایستاده اند.

 

حسینی گفت: کانون فرهنگی هنری بوستان به مناسبت روز پرستار طی فراخوانی اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و دست ‌نوشته به پرستاران کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بوستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر هفشجان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه نقاشی در فضای مجازی و انتشار عکس های از کاردستی ویژه روز پرستار و دست نوشته های اعضای کانون در فضای مجازی از دیگر فعالیت های این کانون است.

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل پرستاران نمایشگاه نقاشی کانون فرهنگی هنری شهر هفشجان روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی