Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: هزار و ۹۹۰ نیروی پلیس در طول ۳ ماه اجرای طرح زمستانه گیلان در این طرح مشارکت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ جاور صفاری شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح زمستانه پلیس از 20 آذرماه در استان گیلان آغاز شد و هدف از اجرای طرح تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی وسایل نقلیه در معابر برون‌شهری و حتی معابر درون‌شهری و مدیریت درست در شرایط احتمالی ترافیکی نسبت به شرایط جوی در استان گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان افزود: در این طرح مشارکت دستگاه‌های دیگر استان را نیز داریم و طرح مذکور به مدت 3 ماه در محورهای کوهستانی و بحرانی استان همانند سراسر کشور ادامه دارد هزار و 990 نیروی پلیس در این مدت در اجرای طرح مشارکت می‌کنند به طور روزانه 48 تیم و تقریباً 300 نفر از نیروهای پلیس راه استان در اجرای طرح زمستانه امسال حضور دارند.

صفاری افزود: اداره کل راهداری استان با 280 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 31 پایگاه ثابت و سیار، هلال احمر با 105 نیرو، 45 خودرو سبک و نیمه‌سنگین، 28 پایگاه و یک فروند بالگرد، مرکز فوریت‌های پزشکی استان نیز با 93 دستگاه خودرو سبک و نیمه‌سنگین در این طرح مشارکت دارند همچنین امداد خودرو نیز یکی دیگر از دستگاه‌های حاضر در این طرح است.

14 هزار خودرو در محدودیت‌های تردد شب یلدا در گیلان اعمال قانون شدند10 شهرستان استان گیلان در وضعیت نارنجی قرار گرفت5 شهر گیلان هنوز در محدودیت ترافیکی کرونایی قرار دارد

وی گفت: طرح زمستانه سال 98 همزمان با کل کشور از 22 آذر در معابر برون‌شهری اجرا شد و در طرح زمستانی سال گذشته هزار و 293 نفر مصدوم در 3 ماه اجرای طرح داشتیم و از طرفی 75 نفر نیز در این حوادث جان خود را از دست دادند؛ سال گذشته نسبت به سال 97 در تعداد وقوع تصادفات 21 درصد، تعداد مصدومان 20 درصد و در تعداد متوفیان نیز 33 درصد کاهش داشتیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان افزود: 21 درصد تصادفات در طرح زمستانه سال گذشته ناشی از سرعت غیرمطمئنه و 19 درصد فوت در اثر واژگونی بود؛ هم‌وطنان باید متناسب با تغییرات شرایط جوی(بارش برف یا باران) سرعت مطمئنه را رعایت کنند از طرف محورهای رشت به فومن، فومن به سراوان و سیاهکل به لاهیجان دارای بیشترین جانباخته در طرح زمستانی سال گذشته بودند.

وی با اشاره به لزوم آسیب‌شناسی در این حوزه گفت: از خردادماه امسال با مدیریت مدیرکل بحران استان برنامه‌ریزی برای طرح زمستانه امسال کلید خورد و برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشیم یکی از موضوعاتی که به‌دنبالش هستیم آسیب‌شناسی بحران برف سال گذشته است.

صفاری افزود: در این حوزه اولین نشست مشترک با اداره راهداری استان برگزار شد و بحران برف سال گذشته را در موضوعات مختلف آسیب‌شناسی کردیم؛ دومین جلسه طرح زمستانی با ریاست استاندار بوده و یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه مطرح شد این بود که برنامه‌ریزی‌ها به درستی انجام شده و حوادث سال گذشته تکرار نشود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در آسیب‌شناسی بحران برف سال گذشته کانون‌های بحران را شناسایی کرده و در چند نقطه از محورهای ارتباطی تکرار این حوادث را داشتیم گفت: یکی از موضوعات نشست‌های برگزار شده تقویت راهدارخانه‌های سیار در کانون‌های بحران بود به این منظور 6 راهدارخانه سیار را در نقاط بحرانی استان مستقر کردیم.

صفاری عنوان داشت: در این راستا نشست مشترک با استان‌های مجاور برگزار کردیم و در این نشست مشترک با روسای پلیس راهور و مدیران راهدارخانه استان‌های قزوین و اردبیل چند هدف را دنبال کردیم که از جمله آن می‌توان به تعامل برای اعمال محدودیت‌های تردد که در طرح زمستانه بسیار با اهمیت است اشاره کرد.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی طرح زمستانه استان گیلان آسیب شناسی طرح مشارکت سال گذشته اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)

در حوالی سال ۱۹۰۰، چندین عکاس، از جمله بورلی بنت دابز متولد میسوری و دو مهاجر اروپایی به ایالات متحده، به نام‌های اچ جی کایزر و آلبرت اف جانسون، به آلاسکا سفر کردند.

به گزارش فرارو، در میان افرادی که آن‌ها به استودیو‌های پرتره خود وارد کردند، تعدادی از بومیان آلاسکا بودند که تصاویر خیره کننده آن‌ها بعد‌ها توسط مایکل جی ویلسون یک تهیه کننده بریتانیایی جمع آوری شد.

ریچارد اوندن، رئیس کتابخانه بودلیان در آکسفورد، که اخیراً مجموعه عکس‌های ویلسون را خریداری کرده است، می‌گوید: پرتره‌ها به دلیل صمیمیتشان قابل توجه هستند. اطلاعات کمی در مورد این سوژه‌ها وجود دارد، اما ریچارد پرتره‌ها را به عنوان لحظه‌ای از برخورد و تبادل بین جامعه بین المللی و جوامع اینوئیت که هزاران سال در صلح زندگی کرده اند ارزش می‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم