Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@21:39:12 GMT

بشار: در قطر هستم اما امضا نکردم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۸۲۶۵

بشار: در قطر هستم اما امضا نکردم

هافبک عراقی سابق پرسپولیس از عدم امضای قرارداد با تیم آینده خود در شرایط فعلی خبر داد.

بشار رسن، هافبک عراقی سرخپوشان که بعد از فینال لیگ قهرمانان طی توافقی که با مدیران این تیم داشت توانست با فسخ قراردادش از پرسپولیس جدا شود، این روزها در قطر حضور دارد تا با تیم آینده خود به توافق دست یابد.

بشار رسن در گفتگویی که با علی نوری، خبرنگار عراقی مورد اطمینان خود داشته در خصوص آخرین وضعیتش به گفتن تنها جملاتی کوتاه اکتفا کرده و همه چیز را آینده موکول کرده است: در حال حاضر در قطر هستم و هنوز با تیمی به توافق نرسیدم و قرارداد امضا نکرده‌ام و همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار در شرایطی با پرداخت ۱۲۰ هزار دلار و عدم دریافت مطالبات خود از پرسپولیس جدا شده که این موضوع به شدت با موضع‌گیری یحیی گل محمدی همراه شده و او این مساله را یک اتفاق بد برای تیمش توصیف کرده است./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی