Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران آموزشی، روسای دانشکده‌ها، روسای بیمارستان‌ها و سایر اعضاء؛ جلسه شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های آموزشی در سطح دانشگاه گفت: جایگاه مسئله آموزش در سطح دانشگاه و رفع مشکلات و چالش‌های فرا روی اهمیت ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزشی دانشگاه، به مطالبی با مضمون تاثیر وحدت و همگرایی و همدلی در سیستم و تلاش برای اعتلای نام دانشگاه اشاره کرد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه آموزشی و شورای آموزشی دانشگاه برای حاضران ارائه شد و در ادامه نیز دستورکار جلسه قرائت گردید و حاضران ضمن تشریح دیدگاه‌های خود در رابطه با دستورکار جلسه، تصمیمات لازم را در رابطه با آنان اتخاذ نمودند.

گفتنی است که در ادامه این جلسه معاونین، مدیران حوزه‌های مختلف، روسای دانشکده‌ها و روسای بیمارستان‌ها و دیگر حاضر اعضای شورای آموزشی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطروحه پرداختند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی فعالیت های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است