Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، شناسایی گونه جدید ویروس کرونا در انگلیس که ۷۰ درصد از نوع قبل سریع‌تر منتشر می‌شود باعث شده که بسیاری از کشورهای اروپایی آمریکایی و آسیایی از بیم شیوع ویروس کرونا مرزهای خود را به روی انگلیس ببندند.

ژاپن ورود اتباع خارجی از بریتانیا را ممنوع می کند

رویترز گزارش داد: کاتسانوبو کاتو دبیر و سخنگوی دولت ژاپن روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری ضمن اعلام ممنوعیت ورود اتباع غیرژاپنی از انگلیس از روز پنجشنبه از مردم ژاپن خواست از سفرهای کوتاه مدت به انگلیس خودداری کنند و همچنین از افرادی که از انگلیس باز می‌گردند خواست خودشان را ۱۴ روز قرنطینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتو همچنین گفت که دولت ژاپن در حال جمع‌آوری اطلاعات و ارزیابی تاثیر موضوع جهش ویروس کرونا در انگلیس بر مذاکرات تجاری با اتحادیه اروپا و شرکت‌های ژاپنی است.

کره جنوبی و فیلیپین پروازهای انگلیس را به تعلیق درآوردند

در کره جنوبی هم "یون تائه- هو" یکی از مقامات بهداشتی این کشور روز چهارشنبه اعلام کرد که کره جنوبی از بیم شیوع نوع جدید ویروس کرونا ، تمام پروازها از انگلیس را بطور موقت و تا پایان ماه دسامبر به تعلیق در می‌آورد.

در همین حال ، "رودریگو دوترته" رئیس جمهور فیلیپین هم تمام پروازها از کشور انگلیس رابه تعلیق درآورد. سخنگوی رئیس جمهور فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد که تمام پروازها از انگلیس از روز ۲۴ دسامبر (پنجشنبه ۴ دی) تا پایان ماه دسامبر به تعلیق در می‌آید.

همچنین در همین مدت تمام مسافران ورودی به فرودگاههای فیلیپین از جمله مسافران ترانزیت از ورود به کشور منع خواهند شد.

آماده‌باش در ووهان چین در هراس از ویروس جدید در انگلیس

شهر ووهان چین که بطور گسترده‌ای در سطح جهان به عنوان کانون شیوع کووید-۱۹ شناخته می‌شود ، بار دیگر در هراس از نوع جدید و مسری‌تر ویروس کرونا در انگلیس ، به حالت آماده‌باش درآمده است. مقامات ووهان از سازمان هواپیمایی چین خواسته‌اند که از ورود تمام پروازها از انگلیس جلوگیری کند. این شهر همچنین در حال بررسی توقف پروازهای باری از پایتخت انگلیس در مسیر پروازی جدیدی است که از ماه سپتامبر (شهریور) شروع به کار کرده است.

مقامات ووهان همچنین از کنسولگری انگلیس خواسته‌اند که جابجایی دیپلمات‌ها را به تعلیق درآورد و از دیپلمات‌ها بخواهد که مسافرت خود را به تعویق اندازند.

ووهان که بین ماههای فوریه تا آوریل (بهمن تا اردیبهشت)‌ به مدت ۷۶ روز تحت تدابیر قرنطینه قرار داشت ، از ماه می (خرداد) تاکنون هیچ مورد جدید انتقال یافته محلی کرونا گزارش نکرده است. چین از ماه نوامبر (آبان) الزامات بیشتری برای ورود مسافران از انگلیس اعمال کرده است.

در همین حال شمار زیادی از دانشجویان چینی در دانشگاههای انگلیس سردرگم شده‌اند که آیا باید به کشور خود بازگردند یا در انگلیس بمانند بخصوص که چین هنوز ورود پروازها از انگلیس را ممنوع نکرده است. انگلیس دومین مقصد پرطرفدار برای دانشجویان چینی بعد از آمریکا است.

برچسب‌ها کرونا کره‌ جنوبی توکیو پکن انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کره جنوبی توکیو پکن انگلستان کرونا کره جنوبی توکیو پکن انگلستان اخبار کنکور پروازها از انگلیس تمام پروازها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تعلیق هم حریف دانشجویان معترض نشد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ببینید | تعلیق هم حریف دانشجویان معترض نشد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت