Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور با مشخص شدن تیم های صعود کننده پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصطفی پارسایی اظهار داشت: رقابت های گروهی هندبال دسته اول کشور در گروه «دی» به میزبانی شهر دهدشت برگزار شد.

وی بیان کرد: در گروه دی این رقابت ها تیم فرازبام خاییز نوین دهدشت، درخشان کویر گرمسار، آریا ترکان مراغه، قنات زارچ یزد و شهرداری ساوه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسایی تصریح کرد: رقابت های این گروه بصورت دوره ای و به مدت چهار روز برگزار شد.

وی افزود: در آخرین دیدار از این رقابت ها تیم هندبال فراز بام نوین دهدشت با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ شهرداری ساوه را شکست داد.

پارسایی تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها تیم های قنات زارچ یزد با هشت و فرازبام نوین دهدشت با ۶ امتیاز به مرحله بعدی رقابت های هندبال کشور صعود کردند.

رییس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله نخست رقابت های هندبال مردان رده سنی بزرگسالان لیگ دسته یک باشگاه های کشور با شرکت ۲۴ تیم به میزبانی شهرهای سبزوار، لارستان و دهدشت از ۲۸ آذر تا ۲ دی ماه با مشخص شدن تیم های صعود کننده برگزار شد.

پارسایی افزود: مرحله بعدی رقابت های هندبال دسته اول با تصمیم ستاد ملی کرونا و  فدراسیون هندبال در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سجاد عباسی‌فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از برگزاری رویداد المپیک فناوری در حوزه هوش مصنوعی، رباتیک و رقابت‌های فناورانه خبر داد.

وی افزود: در نمایشگاه امسال، شاهد حضور جوانان خلاق و نوآور بسیاری هستیم که توانایی‌های خود را در بستر این نمایشگاه به ارائه گذاشتند.

عباسی فشمی تصریح کرد: یکی از مخاطبان اینوتکس ضمن معرفی رویدادهای نوآوری دنیا به ما پیشنهاد داد تا بر موضوع اقتصاد نوآورانه متمرکز شویم. به همین خاطر ما امسال میزبان بازیگرانی بودیم که نقش پررنگ و اثرگذاری در توسعه جریان نوآوری کشور ایفا می‌کنند. بنابراین ما پس از بررسی و رصد بسیاری از شرکت‌ها آنهایی را که پتانسیل رشد بر محور نوآوری داشتند را انتخاب کردیم.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ بیان کرد: نمایشگاه اینوتکس، امسال میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور است. ما نیز تلاش کردیم تا از عوامل مختلفی که نقش مؤثری در زیست‌بوم نوآوری کشور دارند در این نمایشگاه دعوت به عمل آوریم.

عباسی‌فشمی با تاکید بر اینکه اینوتکس تنها یک نمایشگاه نیست، گفت: شبکه‌سازی، همکاری و مشارکت و سرمایه‌گذاری هدف کلی ما از برگزاری این نمایشگاه است. موازی با نمایشگاه بیش از ۴۰ رویداد تجاری برگزار می‌شود که در نوع خود کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است، که برای هفتمین سال متوالی در حال برگزاری است. برگزیدگان استانی در رقابت فینال در روز چهارم نمایشگاه اینوتکس به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین بتل استارتاپی یکی از بخش‌های اینوتکس پیچ ۲۰۲۴ است که برای سومین مرتبه برگزار می‌شود.

عباسی‌فشمی اضافه کرد: ایجاد ارتباط و تعاملات اقتصادی میان بنگاه‌های اقتصادی هدف مهم ما در این نمایشگاه بود.

وی با اشاره بر رویداد اینونایت گفت: امسال در اتفاقی ویژه تصمیم گرفتیم یک دورهمی صمیمی را با اعضای اکوسیستم نوآوری تحت عنوان شب‌نشینی اینوتکس داشته باشیم تا بتوانیم به صورت شبانه‌روزی و مستمر با مخاطبانمان در ارتباط باشیم.

کد خبر 6100552 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس