Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:40:53 GMT

تجهیز ۱۹ خانه ورزشی در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۹۴۱۷

تجهیز ۱۹ خانه ورزشی در استان اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی ،مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل امروز در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات مجازی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل با تاکید بر نگاه ویژه به ورزش روستایی عشایری گفت: نگاه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اردبیل به گسترش و توسعه ورزش روستایی عشایری در نقاط مختلف استان رسالت این هیات را دو چندان کرده است که عوامل هیات ورزش روستایی استان اردبیل باید بصورت جدی به آن پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باید به دنبال اصلاح زیر ساخت های ورزش روستایی باشیم تا بتوانیم این ورزش را توسعه ببخشیم.

انوشیروانی بیان کرد: ایجاد و تجهیز خانه های ورزش روستایی در نقاط مختلف استان اردبیل از اقدامات مهم و اساسی وزارت ورزش و جوانان در کشور بود که بر این اساس در توزیع عادلانه امکانات ورزشی در اقصی نقاط کشور را نشان می دهد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با اشاره به وجود ویروس کرونا و مشکلاتی که در حوزه ورزش ایجاد شد افزود: باید این شرایط را بصورت صحیح مدیریت بکنیم و با برگزاری برنامه های آموزشی برای ورزش در خانه شورو نشاط ورزشی را در خانواده ها ایجاد بکنیم که تا حدودی در این حوزه موفق عمل کردیم.

او تصریح کرد: وظیفه اصلی اداره کل ورزش وجوانان و هیات های ورزشی پرداختن به ورزش می باشد که با تمام قوا و با رعایت تمام دستورالعمل های پزشکی اقدامات لازم در حوزه ورزش انجام خواهیم داد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص برگزاری برنامه های ورزش روستایی گفت: باید افراد معینی برای ورزش روستایی تعریف شود تا بتوانیم به راهبردهایی که در ورزش روستایی داریم برسیم و برنامه های این هیات باید وسیع و گسترده باشد تا تمام نقاط استان اردبیل را بتواند پوشش دهد.

انوشیروانی در خصوص حامیان مالی در ورزش روستایی هم افزود: در روستاها باید از ظرفیت ریش سفیدان و هم چنین دهیاران روستا بعنوان حامی مالی در ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کمک بگیریم.

او با تاکید بر استفاده از ظرفیت رشته های دیگر ورزشی در روستاها گفت: هیات روستایی و بازیهای بومی علاوه بر احیای بازیهای بومی محلی باید به دنبال کشف استعداد های ورزش روستایی در سایر رشته ها هم باشد که این از موضوعات مهم می باشد و بر همین اساس خانه های ورزشی در روستاها احداث و تجهیز می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به احیای بازی های بومی محلی افزود: احیای بازیهای بومی و محلی در روستاها از مطالبات مردم می باشد که باید بصورت جدی به این مسئله ورود پیدا بکنیم و با یجاد خانه های ورزشی در روستاها بتوانیم به هدفی که داریم و به خصوص مطالبات مردم در این حوزه برسیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه های ورزش روستایی ویروس کرونا ورزش روستایی عشایری ورزش روستایی کل ورزش وجوانان مدیر کل ورزش استان اردبیل بازیهای بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ دهوری مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مصلای اردبیل گفت: با راه اندازی این زرخانه به نام شهید پهلوان ابراهیم هادی روز‌های زوج در مصلی اردبیل با حضور جوانان و نوجوانان به ورزش سنتی و ایرانی زورخانه‌ای می‌پردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان