Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام زین العابدینی با بیان اینکه فعالیت‌های اجتماعی بقاع متبرکه در ایام کرونا تعطیل نشد، گفت: یکی از برنامه های بقاع متبرکه اهدای بسته های معیشتی بین آسیب دیدگان و نیازمندان بود که در چندین مرحله انجام شد.

 

حجت الاسلام «رضا حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرها و بخش‌های مختلف برای مردم از جایگاه خاص تقرب به خدا برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: با شیوع کرونا بقاع متبرکه به‌ظاهر بسته شدند اما فعالیت‌های اجتماعی این اماکن مقدس تعطیل نشد و خدماتی مانند ضدعفونی کردن معابر در شهرها و روستا و توزیع ارزاق و ملزومات بهداشتی در راستای حمایت از مردم انجام شد .

 

وی با بیان اینکه تعداد کل موقوفات استان همدان 3400 موقوفه است، گفت:  این موقوفات شامل اماکن مذهبی، حسینیه و مساجد هستند .

 

وی با بیان اینکه در استان همدان 2 هزار اماکن مذهبی وجود دارد ، گفت: در دوران کرونا با شعار اینکه «بقاع متبرکه تعطیل نیست» با  تولید ماسک و طبخ غذا  در برخی امامزادگان برای کادر درمانی بیمارستان‌ها و گروه‌های جهادی، خدمات ارائه می‌کردند.

 

حجت الاسلام زین العابدینی اظهار داشت: در زمان کرونا برخی امامزاده ها در شبکه های مجازی و اینستاگرامی خود برنامه های مجازی و جلسات مختلف قرآنی و سخنرانی و همچنین مولودی خوانی در اعیاد تشکیل دادند.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان امامزادگان و بقاع متبرکه بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)