Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین جهانی» روز چهارشنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: ۱۴ نفر از گروه پروازی هما که در لندن بودند ساعت ۲ بامداد با آخرین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد کشور شدند و اکنون همه در قرنطینه به سر می‌برند.

وی توضیح داد: از تمام این ۱۴ نفر از جمله خلبان پرواز، واحد بهداشت مرزی فرودگاه تست کرونا گرفته شده است و تا مشخص شدن نتیجه تست در یکی از هتل‌های نزدیک فرودگاه در قرنطینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته جهانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هفته سه پرواز به لندن داشت که تا دو هفته آینده به حالت تعلیق درآمده است.

وی توضیح داد: مسافرانی که از قبل بلیت خریداری کردند در صورت انصراف، وجه به صورت کامل به آنها پس داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا سازمان هواپیمایی کشوری شب گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس و لغو تمامی پروازها به این کشور، آخرین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" جهت انتقال مسافرین به لندن و بازگرداندن صرفا گروه پروازی مستقر در لندن به کشور در تاریخ دوم دی ماه انجام گرفت. 

برچسب‌ها ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران لندن سازمان هواپیمایی کشوری قرنطینه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران لندن سازمان هواپیمایی کشوری قرنطینه ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران لندن سازمان هواپیمایی کشوری قرنطینه اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند

به گزارش قدس آنلاین حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از ابتدای شروع عملیات بازگشت عمره‌گزاران تا پایان روز ۱۵ اردیبهشت ماه س هزار و ۵۰۰ زائر حج عمره به کشور بازگشتند گفت:  تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان واهواز با انجام ۶ پرواز از فرودگاه جده منتقل شده اند.

وی ادامه داد: عملیات بازگشت زائران علاوه بر استان تهران از ایستگاه‌های پروازی تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و مشهد تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ دو پرواز برای انتقال عمره گزاران استان‌های تهران و تبریز برنامه‌ریزی شده که پرواز اول با شماره پرواز ۱۵۹۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جده پرواز و در ساعت ۱۳ و ۴۰ وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

قربانعلی بیان کرد: پرواز دوم نیز از فرودگاه جده با شماره پرواز ۱۵۰۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه امشب وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

وی افزود: میانگین تاخیر پروازهای حج عمره در رفت ۱۲ دقیقه بوده است و از ۲۳ عملیات اعزام زائران حج تمع آغاز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است