Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، امشب پرونده چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» بسته می‌شود جشنواره‌ای که در تجربه تازه خود و به واسطه شیوع کرنا به صورت آنلاین برگزار شد و ۲۵ داور در بخش های مختلف آثار این رویداد را قضاوت کردند. 

در بخش مسابقه ملی حسام اسلامی، مرتضی پایه‌شناس، آیدا پناهنده، خسرو دهقان، علی راضی، سید سلیم غفوری و علی لقمانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش فیلم کوتاه امیر اصانلو، الهام اسدی و فخرالدین سیدی، در بخش نیمه بلند بهروز ملموس باف، مینا مشهدی مهدی و امیرحسین نوروزی و در بخش فیلم بلند مهدی بخشی مقدم، سیدحسین حق گو و رایا نصیری داور هستند. 

در بخش جایزه شهید آوینی که امسال یازدهمین دوره آن برگزار می‌شود، محمدحسین حقیقی، محمد داوودی و پژمان لشگری‌پور داور هستند.

در بخش مستندهای کارآفرینی سعید رشتیان، سید وحید حسینی و لقمان خالدی داوری آثار را بر عهده دارند.

امسال با توجه به پاندمی کرونا بخشی با نام ویژه کرونا به جشنواره اضافه شد، داوری آثار این بخش بر عهده مهرداد اسکویی، احمد الستی و محمد کیاسالار است.

آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» امروز چهارشنبه سوم دی ماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها علی لقمانی جشنواره سینما حقیقت مستند مهرداد اسکویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی لقمانی جشنواره سینما حقیقت مستند مهرداد اسکویی علی لقمانی جشنواره سینما حقیقت مستند مهرداد اسکویی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!