Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در موضوع کرونا از رهبر انقلاب سوال کردم چقدر از اموال بنیاد را می توان برای کرونا هزینه کرد؟ ایشان فرمودند «هرچه می توانید کمک کنید» یعنی سقفی برای این کار تعیین نکردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

 سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه سردار سلامی تقریبا هر ماه جلسه قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی را اجرا می کنند، گفت: بنده هم عضو آن جلسه هستم و خودمان را موظف می دانیم که در این قرارگاه خدمتی را به مردم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: وضعیت مردم سطح پایین خوب نیست و این تورم افسار گسیخته فشار زیادی به مردم وارد کرده و لذا هرکاری می توانیم باید انجام دهیم و این فرمان رهبر انقلاب است که به این اقدامات باید سرعت داد. در موضوع کرونا از رهبر انقلاب سوال کردم چقدر از اموال بنیاد را می توان برای کرونا هزینه کرد؟ ایشان فرمودند «هرچه می توانید کمک کنید» یعنی سقفی برای این کار تعیین نکردند.    فتاح ادامه داد: هرچه که نیروی زمینی برای ما تعیین کرده است را با افتخار انجام می دهیم و از فرمانده نیرو می خواهم که به این اقدامات سرعت ببخشند و ما مطمئن تر از نیروی زمینی که امین نظام و مرزداران کشور هستند برای محرومیت زدایی پیدا نمی کنیم.    رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: تاکید ما بیشتر بر انجام اقدامات ماندگار محرومیت زدایی مانند ساخت مسکن است و این آمادگی را داریم که حوزه ساخت مسکن را به صورت ویژه بپردازیم و به بنیاد علوی ماموریت دهیم تا هزاران مسکن برای محرومین با همکاری نیروی زمینی سپاه بسازد.    وی اظهار داشت: اشتغال اصل محرومیت زدایی است و در تخصیص وام برای این حوزه آمادگی کامل داریم. در حوزه تجهیز آمبولانس برای مناطق محروم هم آماده همکاری با نیروی زمینی سپاه هستیم و برای تامین جهیزیه هم توان تامین بیش از آن چیزی که امروز اهدا شد را داریم.   فتاح با تاکید بر اینکه ما در محرومیت زدایی نمی خواهیم درگیر کارهای پرهزینه شویم و تلاش داریم تا کارهای کوچک و زود بازده را انجام دهیم، تاکید کرد: چند روز پیش سردار سلامی با ما تماس گرفتند ‌و ما برای حل مشکل غیزانیه ۲۰ میلیارد لوله برای این کار تامین کردیم و در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا قرار دادیم. فلسفه بنیاد مستضعفان حمایت از محرومان است و این توصیه اکید رهبر انقلاب است. من اطمینان می دهم که در این اقدامات جهادی کنار سپاه باشیم و خدماتی را به مردم عزیز انجام دهیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی نیروی زمینی رهبر انقلاب انجام دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور